Jag maste erkanna...

... att jag har en riktigt stor crush on Chad. Inforskaffade forsta sasongen igar, eftersom jag hade $40 pa Barnes & Nobles. Av nagon anledning var dom jattedyra dar dock, kostade $60, men jag la till lite sjalv, fran mitt american express card :) Sa det var min lycka igar. Kopte aven en troja/t-shirt. Fin, men jag ska inte ha den forrns ja blir smal ^^ USCH sager jag bara. Men nu javlar efter nyar :)

Vi kollade film igar med (hemma), Reign on me, eller va den hette.. Den var ratt bra faktiskt :) Far se vad det blir idag. Jag ska namligen passa Michael fran 4.30 - 8.30, typ, och efter det ska jag och Maria kolla film :) Standard. Nasta helg ska vi nog kolla "27 dresses", sa gar det nar man e under age.

Kollade extra materialet pa one tree hill season one som sagt. Sag bilder av Chad och Sophia tillsammans (dom var ju gifta dar ett tag), fan va sotis jag blev.. suck.. my man.

Ja... pa nyar kanske vi aker in till Boston och lallar runt, det ska tydligen vara en hel del pa gang dar, aven om man inte e 21, sa vi kor nog pa de.

Funderar pa att maila Chad - ja vet, jag ar sald. Skratta pa.

Love

image80

Kommentarer
Postat av: shomi

va han å brooke gifta på riktigt azåå?:S:S:O

2007-12-29 @ 20:58:06
Postat av: mormor

Den där Chad. Fiction eller real? Kom ihåg vad jag sa till dig innan du reste. Kram

2007-12-29 @ 21:15:38
Postat av: Mamma

Today is the day for ha homeparty. I have invited Chad but he felt desperatly to be in US now when you are there... I think he maybe read yor blogg. If he doesn't he should.

Will send you some better pictures of my apartment now. It depends of course on Morten how has a better mobilcamera then I have.

Love you... miss you... but now I got an madrass so you kan come and sleep over whenever you want :>

Greetings from Mum...

2007-12-30 @ 05:33:37
Postat av: Skrika

ja shomi, dom var gifta pa riktigt.. Sen skilde dom sig och nu
e han tillsammans med nagon annan fjant. hon e blond.. och kort.. men det ska nog ta slut snart.

och mormor, om Chad dyker upp kan det mycket val handa att jag gifter mig ;)

Mamma! Du kan skriva pa svenska om du vill ;)

2007-12-30 @ 16:22:09
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0