Sno idag igen

Annu en dag av forstorda planer pga lite kristalliserat vatten, eller vad fan sno ar. Jag har fortfarande inte fatt det forklarat for mig. I vilket fall. Jag och Maria hade tankt aka till Lowell idag for att kolla in gymmet dar, men som sagt, snon hindrade oss. Forst och framst var det for att mina barn hade ett 2h delay (vilket forvanansvart nog inte Marias ungar hade) men sen sjalvklart ocksa pga bergen av vispgradde ute. Problemet ar att jag verkligen behover aka till en affar idag, och till biblan (vill lana film for jag lar ju inte aka nagonstans ikvall) men ja vet inte, har inte slutat snoa an... :/

Igar var vi iaf i Burlington, vilket var riktigt roligt :D Vi mobbade sonder varann for respektives olika vanor, Sanja e go :) Jag kopte harspannen, disneygosedjur och choklad :P Haha. Hoppas julklapparna blir uppskattade :) Ska ta kort pa dom.

For tillfallet kollar jag pa reprisen av One Tree Hill, avsnittet dar alla aker till ett hus ute i skogen over en helg och bara har riktigt roligt. Nathan friar en andra gang till Haley (alltsa att dom ska gifta sig en gang till infor alla deras vanner), Luke och Brooke ar lyckliga tillsammans igen (trots att meningen ar att han skall vara med Peyton) och Skills och Bev gar vilse i skogen. Fan... sant skulle man gora. JAG VILL MED AKA PA ROADTRIP TILL NAGOT STALLE MED MASSA FOLK I STORA BILAR SOM INTE KOSTAR NAGOT  I DRIVMEDEL OCH MED ANNAT FOLK AN BARA AU PAIRER (eftersom alla rakar vara av kvinnligt kon) SAMT NAGONSTANS DAR MAN INTE MASTE VARA 21!
Men.. det lar ju inte handa det narmaste aret, saaaa... jag och Maria drar till New York pa lordag, det far racka :P Ska bli riktigt roligt att aka skridskor vid Rockafeller center :) Hoppas bara inte att snon forstor vara planer...

Vi planerar aven att ha en rolig sondag. Hade inte skadat med fler folk, men jag, Maria och Sanja ska nog kunna ha kul i ett tomt hus (Marias familj e i Danmark) med overnattning :P (Sanja ar 21 :P).

Traffade Julie igar, den billigare sanglararen som bor 25 min bort. Trots att det luktade lite underligt i huset maste jag saga att hon verkar skitbra. Dock inkluderar det ett litet upptradande i maj, men det ska jag val antingen lyckas smita undan eller overleva :P Tror jag ska kora pa henne, for jag tror det blir mer for pengarna :)
(For er som vill skratta at mig kan jag saga att jag nastan krockade pa vagen hem. Var slask pa vagen, nedforsbacke med en stop skylt i slutet som jag inte sag, samt en bil kommandes fran hoger. Jag bromsade (Tack gud for ABS-system, har raddat mig flera ggr har) men bilen bromsade inte lika mycket som jag ville. Missade la bilen med 1,5-2 m ;) )

Forresten tankte jag "skriva" ett inlagg snart med massa bilder pa barnen och ta bort det nagra dagar senare, men sa ni kan kolla hur sota dom ar :P Sager till nar jag gjort det :)

Jag maste ringa Chad snart, kan ju vara bra att traffas innan giftermalet.

Saknar er sotnotter. Saknar Sverige med, hade inte varit fel att kma hem over jul :)



( Taylor Swift - Teardrops on my guitar )

Kommentarer
Postat av: syster

Hörrudu...kör försiktigt och var rädd om dig. Annars hämtar vi hem dig!

2007-12-21 @ 08:11:47
Postat av: shomi

vem fan e chad?:d
ta hand om dej å in på msn snart..kan du inte bah fejka en hjärtattack lr nått så dom flyger dej gratis te swe över jul ..å sen tbx om du vill :d

2007-12-21 @ 15:38:58
Postat av: Skrika

Chad ar CHAD - CHAD MICHAEL MURRAY, min blivande man, halla? :P (Lucas du vet, smarto)

2007-12-21 @ 16:23:20
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: KB

Som du ser så har jag kommit på hur man bloggar. Fantastiskt tycker jag
Kram mormor 50 +++++++++++

2007-12-23 @ 12:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0