Swimming Pool m.m

For att gora nagot utav gardagen kom Maria hit sa vi kunde gora mat och hyra film. Vi akte ivag till Chelmsford (hittade dit utan gps - FRAMSTEG! (hade gps'en med oss men den hade inte kontakt med sateliten)) for att hyra film och handla lite pa stop&shop. Letade runt bland alla filmer och bestamde oss forst for att hyra en ny film med Sandra Bullock,  minns inte vad den hette. Nar vi kom fram till disken sa killen dar dock till oss den var dalig, vilket tva andra killar intygade, sa vi gick och bytta till en film som hette "swimming pool" dom Maria tydligen hade horst saaaaa mycket om och som hon tydligen velat se saaaa lange. Kan saga att det blev javligt komiskt da filmen inneholl en hel del... ja vad ska man saga... erotiska scener, haha! Den var fransk producerad sa for det forsta var den europeisk, vilket forst visade sig i en hel del nakna brost i filmen, eller rattare sagt tva par brost som var nakna hela tiden. Men de tvar inte sa chokerande, sa ar det ju i svensk film hela tiden. Dock visade sig filmen vara lite mer fransk da det fanns vissa andra scener som jag inte tanker beskriva, men som jag och Maria blev chockade over och skrattade himla massa at :D herregud.. tack gud att man inte satt och sag den med sina hostparents!

Iaf... innan vi ens sag filmen gjorde vi mat, eller aa, Maria gjorde. Pasta med pastasas innehallande skinka, lok, svamp och gradde (light), skitgott va de! Gjorde aven brownies, pa kakmixen Michelle anvander, och sjalvklart forvantade jag mig fran borjan att de skulle bli lika perfekta som Michelles, men nej da! For jag hade glomt fraga Michelle exakt hur lange hon brukar ha dem inne och pa paketet fanns det la typ sex olika tider man kunde anvanda... Sa nej, dom blev inte lika kladdiga som Michelles, men fortf mycket goda :)

Borjade aven snoa igar, sa Maria hade tydligen haft mattligt kul pa vagen hem, hon sa att det hade varit skithalt och att hon hade sladdat runt endel.. stackarn! Iaf... snon gjorde att jag fick uppleva min forsta dag av handikappade amerikaner = skolan startade 2 h senare (av nagon konstig anledning, Michelle sa att Carlisle inte brukar stanga skolan alls) och eftersom Tyler hade halvdag sa hade han ingen skola alls. Skall tillaggas att vi kanske har 6-7 cm sno, vilket inte ar NAGOT... men vacker ar det iaf.. Sa jag hade Tyler och Nicole hemma pa morgonen tills hon akte till skolan, och da akte jag, Tyler och Michael till biblioteket for lite Sing a long vilket var ratt trevligt :) Hade faktiskt en himla latt dag idag, trots allt :)

Forsokte ta kort pa fargen i haret, eftersom det efterfragades, och tror jag fick en ratt bra bild dar man ser skiftningarna. Det ar fint faktiskt. Det jag gillar bast med min haircut ar att jag kan satta upp haret sa att det fort ser bra ut, nagot jag inte kunde forut.. Man skall se det positiva ;)

image30

Kanske aker till New York nasta helg eller helgen darefter... Se New York under julen vore ju inte helt fel :) Aka skridskor vid rockafeller center :)


Tog forresten kort pa huset forut nar jag kom hem och pa vagen hem stannade jag for att ta kort pa vagen, sa ni kan se hur det ser ut nar jag kor ^^ Hade velat ta kort precis nar jag kom egentligen for da var loven pa traden alldeles orangea och gula och det var verkligen skitfint, men jag hade inte kameran da... sa nu blev det en vinterbild ist :)


image31

image32


Kommentarer
Postat av: Carina

Om du aker till NY sa maste vi traffas ja ska ju flytta nu pa fredag och d e inte sa langt for mig till NY:D

2007-12-04 @ 16:14:19
Postat av: Carina

Om du aker till NY sa maste vi traffas ja ska ju flytta nu pa fredag och d e inte sa langt for mig till NY:D

2007-12-04 @ 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0