Tankte lagga upp lite bilder

Var hos Maria igar och snodde lite bilder som vi tog innan svenska Maria akte hem. Har aven en del av bilderna som vi tog nar vi var i New York sa jag tankte att jag lagger upp en del sa  ni kan kika :)

(for er som inte kan sa mycket, typ mormor, sa kan man klicka pa bilderna sa att dom blir storre).



 Landvetter, vi sex som akte fran gbg. Ida, Jag, Carina, Sabina, Noelia & Andrea.
 Kristin, Malin, jag och Ida vi bordet i hotellrestaurangen.
 Alla svenskorna pa the Top of the Rock
 Time Square
 Ida med sin fodelsedagstarta som hotellet bjod pa :P
 Jag och brandmannen :P
 Ida, Noelia, Jag, Sabina & Carina pa hotellet. Tror vi vantade pa bussen till New York.
 Maria & Jag pa den mexikanska restaurangen.
 En av alla tusen ekorrar i Boston :)
 Maria x2 & jag; Lunch i Quincy Market
 Quincy Market
 Maria, jag & Maria framfor Bostons julgran.

Kommentarer
Postat av: syster

Jättekul att se dina bilder!
fin sång förresten. :) KRAM!

2007-12-07 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0