Aventyr i bilen :P

Sa.... Annu en dag har forflutit... Michael var faktiskt helt ok idag :) Han hade en tidig nap och efter den gick vi ut en stund och sen akte vi till Groton och halsade pa Maria.. och den "gamla" Maria :P Det var faktiskt riktigt nice :) Michael var stucked med mig och Maria hade gjort nat apple crisp som var gott 0:) Michael gillade det ocksa :P Deras hus var jakligt stort med.. shit... Jag bor i ett normalt, men mitt e riktigt nice :) Fastan att det ar under renovering :P Sa.. sen kom aventyret... Jag och Michael skulle aka hem och vi borjade aka.. ja sag en lampa lysa pa panelen som sa "Doors ajurs" eller ngt, och inte fan fatta ja var det var och allt sag ok  ut.. sen efter ett tag nar vi kort i typ en kvart, sa insag ja att den javla bagageluckan (halv e den) var oppen.. fan va stressad ja blev! Sa ja fick stann aoch stanga den.. Hade antagligen rakat kma at oppnaren pa nyckeln.. usch.. men iaf.. sen kom vi hem och nicole och tyler kom hem och vi tog de lugnt i en timma :) 

Nar Michelle kom hem at vi middag och jag tog en dusch, sen kom Sarah och Melanie, den gamla och den nya community counslern.. Sa vi babbla lite om massa grejs.. mattligt kul :P Sen fick Michelle och Leon lara mig tvatta... Kan ju saga att det inte exsisterar ngt att man har olika varmt vatten for handdukar och vanliga klader, utan man har samma temperatur, men man valjer hur hart det ska tvattas, typ... Sen har man samma tvattmedel till allt :P herrejesus :D men de ska nog ga bra... just nu e ja astrott sa ja ska ga a lagga mig.. imorn ska jag och Maria nog dra till Burlingon Mal :) Ska forsoka inforskaffa en badrock. Har vi tid ska vi ga och tortera saljare av digitalkameror :P 

Well.... sov gott ;) Hors imorn  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Well, well... it has been good for you to be alone at home some time i think. You have learned a lot about housework in Sweden. Now it's time to practis it the US-way!!! ;P Take care!

2007-11-14 @ 05:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0