Enchanted, Thanksgiving m.m

Sa.. igarkvall var jag och Maria x 2 pa bio i Lowell och sag Enchanted. Kan ju borja med att saga att det var den roligaste filmen nagonsin tror jag, fan va vi skratta hela tiden! :) Iaf.. bion dar var ju lite annorlunda mot vad jag ar van vid 0=) Storleken, pastod Maria, var den samma som i Sthlm, men jag tyckte det var megastort. Stolarna var dessutom javligt komfortabla for man kunde "gunga" i dom :) Nice! Sen anvander man tydligen inte bestamda platser har utan man gar bara in och tar de platser man vill ha.. pa gott och ont.. men vi fick bra platser :) Och filmen var som sagt skitbra.. hade latt kunnat tanka mig att ga och se den igen, alla borde se den! :D

image22
Maria (svensk, Maria (tysk) och jag vid bion.. sotnotter :P


Sen nar jag kom hem hittade jag Leon i koket sa vi tjotade till klockan ett pa natten... bl a politiska diskussioner.. gick igenom en himla massa folkslag och hans syn pa en massa, att folk ar mer segregerade har och att det inte e nagot problem.. pratade om abort fragan och han anser att det ar battre att adoptera bort barnet an att abortera bort det, eftersom det inte ar barnets fel att det ar fott. Han anser att en kvinna (och hennes partner da) redan valt att riskera att bli gravida da dom haft sex, aven om dom hanvant preventivmedel.. som sagt.. han e amerikan.. jag ar svensk :P vad var det mer vi snacka om.. sakert lite hilary som vanligt... ^^

Sa idag var det Thanksgiving.. Tog massa kort pa maten, lagger upp dom om jag orkar :P Iaf... det var trevligt.. Leons foraldrar samt syster med familj var har.. Efter maten var vi ute och spelade football, jag gjorde faktiskt en touchdown :D haha! Veeem e bast ;)

image23
Varan 22 pounds tunga kalkon :P


Far se vad som hander ikvall.. antingen kollar jag film har med familjen eller sa drar jag och Mariorna ut pa ngt :P


Fick en fraga ang vad familjen sa om mina presenter. Nedan e bilder pa vad jag gav barnen, till Michelle och Leon kopte jag en sandar ljuslykta fran orrefors. Iaf... Nicole blev glad for sin bok, nagot jag var orolig for! Vi har borjat lasa i den, kan saga att den verkligen tranar min engelska :P Tyler blev nog glad for bilen med, men han ar inte verldens bil fan. Och Michael fattar inte sa mkt, men man kan inte lasa boken for hnm for han forsoker dra ut sidorna :P Har lagt bort den. Michelle sa till mig att det var jattefina presenter for att det fanns sa mkt tanke bakom :) Sa det var lyckat.. Sen fick dom ju polkagrisar med :P

image24

Nicoles bok :P

image25

Tylers bil, XC90 :P

image26

Michaels bok och handdocka.. sa sooot va den! Och boken ar oversatt till engelska :)

Kommentarer
Postat av: Erik

försöker du muta Nicole att gilla boken med svenska pengar eller? ;)
(med tanke på tjugolappen som skymtar strax över boken)

2007-11-23 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0