Forsta dagen av arbete

Ja... Sa kom verkligeheten och jag var tvungen att borja jobba. Vaknade la vid sju och gick upp, fastan jag inte behovde va uppe forrns 8.30... Michelle var dar tills dess, sen korde hon Tyler till karate sa nar hon kom tillbaka och slappte av Michael var det jag, Michael  och Nicole som skulle gora nagot vettigt av den har dagen. Far val saga att det nog ar lite svart for en 15 manaders att delta, och en sjuaring har nog ocksa lite svart ;) MEN... vi tog oss igenom det.. Forst var vi ute en stund, kanske en halvtimma... sen gick vi in och forsokte fa lillen i sang.. det gick okej ^^ Jag och Nicole gick in och laste Nils Holgersson och kollade tv :) Hade det himla mysigt far jag saga... sen vaknade kiddo upp sa vi fick underhalla honom.. Laste lite bok och lekte med leksaker och sant.. At lite lunch vilket gick jattebra :) Sen akte vi till lekparken, vi var nog dar en timma :P Gick himla bra... Korde stora bilen alldeles sjalv idag, fan va grym jag e ;) lite mesigt ar det ju dock.... Sa... vi gick hem.. Michael borjade bli sur :P ville inte byta bloja, blev arg nar jag tog ned honom fran bordet och sa... men han lugnade ner sig :) Sen kom Leon, tack gud :D Sa nu sitter jag och softar... Har visat alla vem jag ska ta med hem till Sverige (Chad Michael Murray) och aven Henrik Lundqvist :P Kanske faktiskt hamnar pa en ishockey match om New York Rangers kommer till Boston :P

Igar var vi inne i Boston forresten. At pa det beromda Oyster House :P Kan ju saga att en hummer ser javligt laskig ut :P Men vi at inte det.. Leon at Ostron... usch... Jag at rakor (asstora, dom e superstora har :P) och typ... musslor eller snackor i nan sas :P de va gott :) vi fick varsin hummer med :) gosedjur alltsa :P Kopte en troja med som det stod BOSTON pa :)

matdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0