Flyger om 3,5 h... cirkus

Ja.. det ar lite knappt faktiskt, ar inte sa nervos for jag fattar inte riktigt att jag ska flyga.. fast det ska jag ^^
Packat tva stora vaskor, varav an min kara arabivan ska bara hem, tack ^^ Tror jag ar pa gransen till overvikt.. men asch! Struntsamma ^^

Prov var det jag.. jag hoppas fan det gar bra. Nej jag har inte tranat overdrivet pa logiktest.. men liksom.. va fan, det jag kan det kan jag, Malek gick igenom lite med mig. Jag far helt enkelt hoppas pa att vad jag kan ar tillrackligt. ^^

Helg med delar av folket i Sthlm, kan bli nice ;)

Det enda jag ar orolig for just nu ar att jag har brownies och cupcakes (pa Tylers begaran) i bagaget for att proppa i notterna som kommer upp, och dom ar packade i aluminiumfolie eftersom det funkade bast sa med cupcakesen. Nu hoppas jag bara att dom inte tror att det ar en bomb.. metall med ratt form menar jag... men jag satte en lapp pa burken med vad det inneholl samt jag kollade med Arlanda, hoppas Logan har samma policy ^^

Well.. onska mig lycka till. Mobilen ar pa fran och med 7.45 svensk tid imorn, ring garna ^^

Kommentarer
Postat av: grandma

Välkommen till Svedala, och lycka, lycka, lycka till.
kram. Have a nice trip!

2008-04-17 @ 14:56:17
Postat av: syster

tänker på dig och ringer snart...

2008-04-17 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0