Forklaring och Celtics! :D

Det var inte mycket jag forklarade sist.. Grejen ar den att det har varit valdigt mycket pa senaste, jag kanner mig mer och mer fangad. Det finns saker jag inte kan gora, for dom gillar det inte, och allmant sa ar stamningen har hemma inte bra. Den senaste veckan har jag trippat runt pa ta for att jag inte vill stora, jag kanner inte att jag vill vara har langre, och dessvarre tror jag inte att det kommer andras i botten. Grejen ar att jag ar den forsta au pairen, vilket gor att jag fatt ta alla regler efter hand och det passar mig inte riktigt. Saker som var sagda fran borjan fran Michelle har  helt och hallt vant och nu ar det motsatsen och som jag kanner nu vill jag inte vara kvar har sa lange. Sen har vi skolan ocksa, vissa tycker inte att det ar vettigt men jag maste gora det JAG kanner ar ratt, och darfor aker jag hem och gor ett prov nu i april. Eftersom chansen finns att jag far gora en intervju i maj ar det alltsa mojligt att jag skulle behova gora en hemresa till i maj, for det hade jag gjort. Jag hade inte  kunnat skippa det. Sen fragade Michelle mig for ett par dagar sen nar jag vet om jag kommer in, och jag svarade sanningsenligt att det vet jag i mitten av Juli, och hon sa att det ar lite sent, om hon maste ha en ny au pair till augusti, vilket jag vet om, och detta gjorde att jag i vilket fall direkt bestamde mig for att jag skulle bryta upp i augusti i alla fall. Sen funderade jag pa pengar. Jag vet att jag kommer behova lagga ut pengar i augusti, och jag vet att jag KANSKE kommer behova lagga ut pengar i Maj, och i Maj hade det rort sig om ungefar 1000 dollar, kanske mer, + kanske 600 i augusti sen. Det ar mycket pengar. Sa pengamassigt tjanar jag pa att aka  hem i Maj. Lagger jag sen pa hur jag kanner omkring familjen just nu (och ja, ni kan saga att det andras, men grejen ar att man vet deras varderingar och hur dom kanner, och den har situationen funkar inte. Jag ska inte behova kanna att jag inte kan rora mig) sa skulle jag bli lattad  om jag fick komma hem i Maj. Jag kanner inte att jag missar nagot, pa ett satt kanner jag mig fardig har. Jag var inte fardig for en eller tva manader sen, men just nu kanner jag mig ratt fardig. Det enda sorgliga ar att lamna Maria, och Sanja. Det VILL jag inte, men jag maste tanka pa min situation. Darfor ringde jag Patti igar (vilket ledde till att jag forst borjade skalla pa henne for innan jag forklarat situationen sa hon saker som inte var sa bra, men nar jag forklarade forstod hon mycket val vad jag menade). Sa jag pratade  med henne och hon sa till mig att prata med Michelle och Leon, kanske det inte alls skulle vara krangligt for dom om jag akte i Maj, eller kanske skulle dom vilja vara med och betala biljetten, sa att pengarna inte skulle bli ett problem? Sa nar Michelle kom hem vid tre (hon jobbade en timma hemifran) pratade jag med henne, och jag tror inte ritkigt hon fattade att jag VILLE aka hem i Maj, vare sig jag fick intervju eller inte, men det verkade som om att hon bestamde att det anda var det basta, eftersom hon maste forbereda sig pa det genom att leta au pair och sa. Ingen blev gladare an jag for det, jag kande midre skulld. Sa just nu ar dom inne i letningen igen, och om jag fattat det ratt kommer jag aka hem i Maj. Jag maste dock luska ut det eftersom jag inte kan bestalla biljetter forrns jag vet, men sa ar det i alla fall. Jag VET att alla kanske  inte haller med om att det ar ratt, men det kanns valdigt ratt just nu och jag hoppas att ni i alla fall kan stotta vad jag vill, aven om det kanske inte ar det optimala.

Nu, for att prata om nagot roligare, sa var jag pa Celtics game igar! :D Det var roligt :) Hade huvudvark dock (troligtvis en hel del spanningar som slappte) men det funkade. Tog massa kort som jag inte lagt in i datorn an, sa dom far ni se senare. Planerade ju att kopa en sweater dar, sjalvklart, men dom var fula o dyra sa jag ska kolla Tjmaxx istallet. Kopte en tshirt i alla fall, barnstorlek for de va 5 dollar billigare :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen hem gumman

2008-04-03 @ 15:41:46
Postat av: syster

Du är välkommen när du vill - imorgon går också bra! KRAM!

2008-04-03 @ 17:08:38
Postat av: grandma

Följ dina instinkter du. Det blir bäst i längden. jag gläder mig åt din hemkomst.
kram

2008-04-03 @ 17:32:33
Postat av: Mamma

Kan du inte åka hem i samband med provet i april? Du kan väl sjukskriva dig.

2008-04-03 @ 17:33:19
Postat av: Skrika

Tack :)

2008-04-04 @ 23:26:05
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0