Jag rekomenderar inte...

... att sova sisadar totalt 7h pa ciskur 2,5 dygn. Jag ar FUCKED up. Dock sov jag till och fran pa planen hem nu, men anda. Jag ar SJUK. usch usch usch usch. Dock var det kul o traffa folket, fast det var inte sa overvaldigande som jag trodde det skulle vara... det kandes som vi sags forra veckan :S Jaja, nu kommer jag hem om en manad iaf.. :)

Jag ska sova nu.. familjen e inte hemma, dom kommer hem imorgon typ sen morgon sa dom, nice. Hoppas jag somnar typ direkt och sover tills dom kommer hem, det behovs typ. Ska nog jobba imorn em anda. Basta ar att Michelle e ledig imorn och tisdag, men klart hon kommer jobba hemifran (hon har alldeles for mycket att gora pa jobbet) sa ja.. jag far allt jobba anda. Sanja daremot har inga barn pa hela veckan. Kul for henne! Och Maria ar i Florida. Forsokte ringa henne men det funka inte.. skit ocksa.

Jaja.. ska forsoka sova nu, sa kanske jag lever imorn. Det ar faktiskt skont att vara "hemma".. :)

Natti

Kommentarer
Postat av: syster

Hoppas du fick riktgt bra med sömn nu när du kom "hem" så kanske den gör sitt så du snart blir frisk. Skönt att höra att du landat och att allt verkar ha gått enligt planen.
Ses om en månad! KRAM.

2008-04-21 @ 07:46:33
Postat av: grandma

Vad menar du med "hemma"?
29? dagar kvar.
Kram

2008-04-21 @ 10:50:24
Postat av: Nina

Dags för nedräkning.. Känns det gött nu att du snart är "hemme" igen`? Du är saknad gummsan.. Ps. Ekberg flyttar tillbaka till Trollhättan på lördag.. Kramiis

2008-04-21 @ 12:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0