Jag vill aka hem

Jag vill aka hem, och jag vill aka hem nu. Jag vill aka hem och jobba, bo i Sve. Jag skiter i vilket, jag vill aka hem, om jag sa ska bo i Thn eller Gbg, det spelar ingen roll, jag vill aka hem. Matte, fixa jobb pa coop at mig da? Shomi <3 later mig bo. Arligt, jag vill aka hem. Nu nu nu nu nu. Far jag da intervju i Sthlm for det inte sa mycket, ett tag kan jag betala. Kommer jag in i skola i host gor det inget, jag ar redan i landet. Jag vill HEM. Det finns bara en enda sak som gor att jag inte borde aka hem, eller tva om man ska rakna antalet, och det ar Maria och Sanja. De ar den ENDA anledningen till att jag INTE vill aka hem. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: syster

Om du vantrivs ska du självklart avbryta alltihop, men jag hoppas att det bara är en svacka och att du kommer ur den och får uppleva och se många roliga saker som du annars aldrig skulle få chansen till. Många kramar!!!

2008-04-02 @ 19:59:27
Postat av: Mamma

Hmmm... du kan få bo i Oslo hos mig! Jobba inom barnomsorgen, de behöver många! Älskar dig gumman!

2008-04-03 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0