Lean on me

Maria kommer antligen hem :) Grejen var ju att hon skulle komma hem klockan 20.00 idag, sen ringde hon mig imorse och var superglad for hon fatt veta att planet skulle ga klockan 11.00 vilket skulle medfora att dom kom hem klockan 15.00. Skitbra - trodde vi. Dock lyckades hennes smarta hostparents gora sa att dom missade flyget, sa dar fick dom vanta pa att komma med nasta plan. Det ar slutet av springbreak nu, ALLA aker hem fran Florida. Sa hela dagen har dom fatt agna at att hoppas pa att det ska komma oppningar pa nagot plan upp hit sa dom kan komma hem. Forsta oppningen kom nu, klockan 18.00, en plats. Maria kommer alltsa hem sjalv. Gud vet nar hennes hostfamily kommer kunna flyga hem, det kan komma att bli imorn, eller annu senare. Maria kommer i alla fall hem snart sa jag ska kora upp till Manchester, NH for att hamta henne om en timma eller sa. Nice :)

Tankte lagga upp den har for flera manader sedan, men det blev inte sa. Jag tycker den e fin. Fast det vart ju meningen det skulle vara albumversionen. Men men.


(Lean on me - Michael Bolton)

Kommentarer
Postat av: syster

Alltså.... Michael Bolton.... mår nästan lite halvdåligt...detta är ju tantvarning om nåt...
har du redan drabbats lilla syster... ;-)
hehe...

2008-04-27 @ 19:16:30
Postat av: Skrika

Det ar inget fel pa Michael Bolton... eller? Jag vet inte... jag pratar val kanske for mycket med dig, jag menar, man blir ju som man umgas ^^

2008-04-29 @ 00:08:04
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

så bra - det betyder ju att jag snart är 20 igen!
:-))

2008-04-29 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0