Maria e hemma :)

Jupps! Sa som sagt, jag akte och hamtade henne pa lordagskvallen. Sondagen agnade vi forst at att sloa. Sen kom Steve (forbollscoachen fran England) hem med en kompis, sa da satt vi och tjota en stund. Akte till mallet sen dar jag kopte en svart piketroja + tva minishorts i gratt och gult (allt "gratis" da jag har presentkort fran i julas :P). Nice. Sen akte vi hem och laga middag. Det var trevligt, killarna fick gora sallad. Rob (Steves kompis) fragade hur han skulle skara tomaterna varpa jag svarade att jag ville ha dom hjartformade. Dom sjalva om ni ansag han lyckades - jag tyckte iaf det ver roligt :)  Sanja kom senare pa kvallen sa det var kul.. akte dock hem vid halv elva for det ar ju back to normal now efter springbreak.

Sa vad har jag sysslat med idag? Jag och Michael hade babyswim vilket var roligt. Jag har borjat springa omkring i min tranings t-shirt eller celtics t-shirten vilket okar min tjockisfaktor med typ 10 poang. Vad ska man gora? :P Jag och T kollade OTH tillsammans nar Michael sov och ikvall aker jag och Maria till gymmet en snabbis for att bara kora styrka (jag ar faktiskt sjuk :P). Sen e d nytt OTH klockan 21. Dar har ni min mandag. ^^

Jag planerar att gora en skiss (lista) over vad jag ska ha for kille/man, for av nagon anledning borjar det har singellivet kannas uttrakat. Det ar sa gammalt sa jag kan inte ens forestalla mig sjalv med en pojkvan - fan da e det illa ^^ Jag brukade ju alltid ha pojkvan :D Harligt!




Steve attakerar med mig med en.. vf heter det.. life saver? Light saver? gud vet, san dar fran Star Wars iaf. Sjuk e han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0