Min mamma ska kopa en hund

Jupps.. min mamma ska kopa en hund. Hon far den den 19/5 om jag forstod det ratt. Det ar en blandningen mellan en kinisesk nakenhund och en pudel. Alltsa en nakenhund med pals. Ar det bara en hund da?

Det ar inte bara min mamma som e galen, min mormor ocksa :P Hon talade namnligen om for mig att anledningen till att jag soleksem ar for att jag har metaller i munnen (piercing + skenor fran tandstallningen), precis som det ar anledningen till att jag har ont i knaet och ar sjuk konstant.

Ja... gud vet vad jag kommer hitta pa for galenskap nar jag blir aldre, med dom generna menar jag.

image146
Chillie Rossi. Jag rostar pa att vi kallar honom Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0