Sol ^^

Vackra grona ogon? Ja du det vet jag inte men sa sa en mamma idag iaf. Ja man ar val underbar. HAHA! :D

Basta idag och nagot jag vill grovt:

-|->Malek<-|- sent 4/24/2008 3:10 PM:

jag vill du ska kma hem så vi kan sparka boll på min bakgård, äta glass o ligga o tjöta massa gött i solen


Allvarligt talat.. jag ar radd att jag inte kommer fa jobb nar jag kommer hem.. det ar lite skrammande.

Hum... det var nagot jag skulle skriva.. som jag inte kommer ihag alls nu... suck.. va storande.


Kommentarer
Postat av: shamu

räkna me mej in på den planen :d kraaam

2008-04-24 @ 23:41:08
Postat av: Skrika

latt.. men da far du fanimej lara dig o sparka boll :D

2008-04-25 @ 03:09:02
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: Mamma

Tänk på att du är en änglalik, ensam härskare. Gud! Du är ju lika jobbpositiv som jag!!! Självklart fixar det sig. Lämna ref till mamman som kommenterade your green eys!!! Sen så tål barn att man blir arg på dem någon gång ibland, du gör det ju inte jämt. Ta det som en naturlig del av livet!
Kramar i massor

2008-04-25 @ 05:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0