Hos mami

Är förtillfället hos mamma.. har lyckats koppla in hennes modem så bredbandet funkar ,ska bli spännande att se om telefonen kommer igång också... Ska snart möta upp Shomi på överby för lite införskaffning av diverse prylar jag inte vill ha egentligen, typ handledsskydd, ngn form av grepp-tränings-grej, kanske ett nytt batteri till min mobil.. det enda jag VILL ha e linne från H&M, men ni ska få se att det inte kommer sitta som jag vill och därmed kommer jag inte få med mig något jag vill ha hem... sen ska vi inte ens diskutera det faktum att nästa gång jag får en ledig dag i gbg måste jag göra en synundersökning... SKITLIV.

Vi kollade film hos Malek igår, Awake såg vi. Den var bra men slutade inte alls så som man ville, vilket också var just anledningen till att den var bra. Man vill att alla historier man ser på film ska vara perfekta och att de kära ska få varandra och ingen ska dö om han inte är ond, men ändå är det dom filmerna där inget går som man vill som håller en mest engagerad och som man minns sen.. Trevligt hade vi iaf.


Gbg tonight, work tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0