Min mamma är ganska rolig

Igår fyllde mormor år så vi stack dit när jag slutade jobba. Mamma var där också så det var ju trevligt. Satt och tjöta och skratta en hel del, som vanligt med den kombinationen av människor. Dock gick det väl lite lugnare till än vad det kan göra, tur det kanske med tanke på att mormor börjar bli gammal :P
Hur som helst så frågade min mamma mig efter ett tag "Erika, varför skriver du om ditt sexliv i din blogg?", varpå jag svarade, ganska förvånad över vad hon sagt, att jag inte alls skriver om mitt sexliv i min blogg. "Jo det gör du visst det" sa hon då "typ hur många du har haft sex med" jag bara "VA?!". Haha! Jag vet inte vad det är hon tror att hon läst, kanske hon läste vad hon ville läsa i mina listor som jag la upp då jag var allmänt uttråkad, men så vitt jag vet kan man inte någonstans läsa något där jag överhuvudtaget antytt något om mitt sexliv, som mamma uttryckte det. Jag skrattar fortfarande :D Jaja, tanter när dom börjar bli gamla :P

Gymmade på SATS för första gången idag, det var väl nice men fan ja va så jävla trött imorse när jag vakna så hade inte så mycket energi. Vaknade massa gånger inatt av att det var varmt + att jag nu på morgonen innan jag vakna drömde en massa konstigt, som bland annat involverade att en person var värsta lekledaren i ett bibliotek och fick massa människor att hoppa runt som små grodorna. Jag tror jag är lite skadad.

Nu blire iaf frukost, sen jobba. Imorgon blire jobb och Thn, ska väl ut någonstans i lilla Trollis - sötaste! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0