Sitter i Thn

Sitter for tillfallet hemma hos Shomi.. sjalvklart ar jag den enda vaken. Nar jag vakna trodde jag att jag hade sovit typ ti timmar, men nejda.. klockan var bara tio..

Igar vart en riktigt nice dag. Hanna kom ned till Gbg for lunch vilket medforde att fula skakbilder togs, kommer ut senare ^^ Jag hade tur och fick skjuts till Thn med henne sa det var har kvallen spenderades. Akte hem till Shomi for att hamta Florin, fransmannen som bestaller glass pa svenska pa liseberg (aterkommer till detta i mitt lisebergsinlagg), och sedan begav vi oss ivag till Aleks dar det skulle firas lite. Kakade smorgastarta, eller Sandwishcake som Aleks sa fint oversatte det till Florin, och tjotade nagra timmar. Det var nice. Sen skulle vi in till stan, och som av ett under klarade vi oss detta med bilen jag korde och en till bil som fick skjutsa. Kandes bra. Sen att jag blev livradd nar koppling fastnade nere i golvet medans vi akte ar ju en helt annan femma... vi klarade oss levande iaf och motte upp dom andra i stan. Visste inte riktigt vart vi skulle ga men efter lite diskussion mellan andra (jag och Florin softa runt o sket fullstandigt i vart vi hamna :) ) sa slutade vi pa Nitlotten. Det var inga probs att fa in smattingarna (vart fan nu dom kom ifran) och tydligen var det inte sa viktigt for tjejer att betala den hoga summan pa 20kr heller, gud vet vad dom hade for sig dar. Det var iaf Nitlotten fran till ett med alkoholfriadrinkar (for mig da, och ja det AR roligare an att dricka cola) och dans till halvbra musik :D Fick till och med in en bugg pa slutet med Florin sa nu ar han val forsvenskad for resten av sitt liv. Efterat gick vi vidare till Olearys, dar man for ovrigt fick ta hand om sig sjalv i garderoben, men det var inget att ha alls sa da vart det SAND istallet. Forst gick vi dock och hamtade Shomi som varit o shakeat loss pa brollop.. SAND var inget att ha det heller sa vi gick den langa vagen til bilen (fan vet jag vart man garanterat far gratis parkering i centrum) och korde ivag pa aventyr till Skoftebyn och sylte. Gick skitnice, somnade fyra och nu sitter jag har sjalv mobbad, men vad gor det liksom? :P


Fransosen och jag


Delar av folk fran igar - eh, harligt gang :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0