Spontan fredagskväll :D

Inte mkt skrivet här dom senaste dagarna så jag tänkte berätta om vad som hände i fredags. Det var inte meningen alls att det skulle hända något faktiskt - Jag skulle jobba till kvart över åtta, gå hem och chilla för att sen vakna upp dagen efter och gå på dop, inga konstigheter. Men jojomen, från INGENSTANS får jag sms på jobbet där Shomi föreslår att vi ska gå ut på kvällen, för ingen av oss jobbar ju imorn. Jag säger visst en stund, inte hela natten bara, ska ju upp imorn och hon är helt med på noterna. Så det planeras lite fram och tillbaka och det blir bestämt att jag ska möta henne på centralen vid 22.00 ungefär, eftersom jag måste hem o fixa mig och så, för som sagt, skulle ju inte göra ngt spc egentligen så jag såg verkligen ut som skit. Jag hann med allt jag skulle ganska bra och var inne på centralen några minuter efter Shomi kom. Både Aleks och Malek befann sig i Gbg så vi kollade lite med dom vad dom gjorde, för att se hur vi skulle starta kvällen. Blev att vi mötte upp Malek på ett ställe där han var med några andra kompisar. Hände en hel del roliga saker där. Något av det roligaste var väl när Malek hade hittat en tjej, och då han skulle förklara för oss vem detta var missuppfattade jag och Shomi lite, så vi trodde han menade världens fulaste åsna. Så vi mobbade honom i en kvart för detta stackarn, och slutade inte förrän den riktiga tjejen kom till bordet och jag och Shomi insåg att "hoppsan, fel tjej, den här var ju helt ok ju". Bröt ut i gapskratt och bad om ursäkt till Malek. Stackarn vad han får stå ut med.
Efter en stund kom iaf Aleks dit med följe och tjöta lite. Sista gången jag såg honom innan han drog så det var ju lite vemodigt men sen, telefon finns - inga probs ;) Hur som helst, vi fördrev några timmar där och sen helt plötsligt kom alla på att dom skulle med en buss från ventralen som gick om en kvart, så alla vi kände sprang iväg och där satt jag och Shomi själva som mobboffer. Inga probs tänkte vi, beställde en cider och inom loppet av 5 minuter hade vi två killar sittandes brevid oss. Självklart valde dom att rikta in sig på en utav oss var och ja... det skulle komma att bli jävligt intressant. Killen som satt brevid Shomi var vietnames och trevlig, inget spc så. Killen (eller ska jag kalla honom psychot redan nu) som satt brevid mig var väl trevlig.. och störd. Jag fattar inte vad det var för fel på människan, man kunde verkligen inte se på honom att han var helt skadad. Killen hade alltså allvarliga problem med sig själv, typisk superosäker självmordsbenägen typ som försöker dölja detta genom att spela det motsatta, men som sedan verkligen inte kan ta minsta lilla ironi eller skämt. Jag slår vad om att han kommer mörda sina föräldrar. Dock upptäckte jag inte detta direkt så vi satt ändå och tjöta och hade det trevligt. Drog vidare med dom sen till ett annat ställe som var helt okej det med, och det var där allt psychogrejs startade. Det värsta var att jag verkligen tyckte synd om honom för att han var så störd så jag fortsatte och var trevlig mot honom hela kvällen, för att han inte skulle känna sig dissad och sen också för hans kompis var trevlig.. tänker inte gå in på detaljer men ja, den killen hoppas jag att jag aldrig ser igen :D Ska dessutom försöka bli bättre på att dissa folk, usch, jag är alldeles för snäll emot människor ^^ Och ändå blev jag kallad dryg, DET fattar jag inte :D haha! Sorgligt nog sa även hans kompis till oss att "nej alltså, han brukar verkligen inte vara sån här, han är en skitgo kille" - jag hade svårt att tro honom :D Vi stannade iaf ute till typ fyra och kom väl hem till Frölunda vid tjugo i fem, somnade fem.. sen vaknade jag klockan nio. Utvilad som jag hade tänkt mig? NEJ! haha, men vi hade roligt :)


Kommentarer
Postat av: shamu

vi gick in som VIP...vi va skit coola ju...o sen fick vi fran ingenstans betala 100 spenn o spela oberorda...nar vi egnetligen va superforvirrade :D:D:D..."nu far vi fan fa pengarna tillbaka genom drinkar " ..o d fick vi allt ;) haha ...sjukt rolig natt !:D

2008-08-25 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0