tadaaaa!! :D

Jag är störd. Jag börjar jobba 11 idag, egentligen anser jag inte att jag hinner gymma innan så planen var en långpromenad innan jobbet... på bussen hem ångrar jag mig och inser, nej fan, måste träna imorn.. så idag gick jag upp tio i åtta, var på gymmet tio över och stannade cirkus en timma. Hoppade över kondition totalt men jag menar, jag cyklade dit, hem och kommer cykla till jobbet fram och tillbaka idag. Bättre att styrketräna bara, än inget alls. Sen har jag strukit min jobbskjorta, gick ju nästan bra, samt bokat möte på banken för imorn.

Åker till Thn idag direkt efter jobbet, är faktiskt lite nice att kunna vara där så mkt under några dagar nu... sen tar det la en vecka innan jag kommer dit igen dessvärre men man får vara glad för det man får o inte deppa över vad man inte har. Värsta livscoachen låter jag som.

Hur som helst, rubriken syftar inte till det, rubriken syftar till vad jag upptäckte när jag ställde mig på vågen imorse (iofs på tom mage men jag brukar alltid köra det så differensen blir ju den samma). Kunde konstatera att jag väger mindre nu än vad jag gjort :D Okej, det är inga 10kg, men asså, det är mindre och jag VET att det är inte för att jag inte ätit, utan för att jag loosat fett. Sen ska man även tänka på att det kanske smugit sig in lite muskelmassa med så ja.. det var kul ^^

Mindre kul var det igårkväll när jag testade lite kläder... okej jag började med kläder som satt tajt i USA, typ någon tröja o ett par byxor jag köpt när jag kom dit.. dom kan jag ha så ja, jag är mindre än jag var i USA - positivt... Sen testade jag ett par byxor som jag använde mkt precis innan jag åkte samt en kort tid i början i USA... dom gick på men ja.. det var ju inte vackert, så nej.. inte än.. Sen var det det sista paret byxor, mina målbyxor, som jag tror jag köpte i tvåan på gymnasiet eller ngt, kan ha varit VT05 lr 06, tror mest på 06 faktiskt... ehm... asså.. det går inte. Jag förstår inte vad som hänt men nej, det går inte.. vad jag inte förstår är att jag varit så smal... och vad jag ännu mindre förstår är att jag varit så smal och ansett mig själv vara FET. asså... jävla skit :P MEN.... en dag kmr jag kanske i dom :P Då ska jag visa bild på d ^^

Well.... Jobbet kallar snart.

PEACE

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är kul att ha kul hör du, du.

Kram

2008-08-19 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0