Yoda

Ol och vin kvall hos Sanja med nachos & Salsa, muffins samt brownie bak kl 12.40 am. Spelade Wii for (nastan) forsta gangen och maste erkanna att jag ar in love med boxningsspelet, fan va roligt!! Sa javla grym jag var efter en stund ocksa.. enda tills Maria snubblade over sladden och rev ned spelet i golvet mitt i en match. DUKTIGT :D

 Slokollade pa tva filmer, var aldrig riktigt inne i dom heller... Spelade Wii som sagt, inte bara boxning, tennis, baseball och bowling kordes en stund med. Inget var roligare an boxningen dock. :) Vi skramde aven odlan i huset samt lamnade tre voicemail pa tre olika nummer, haha!

Maria sag aven en mus i huset, en svart sadan. Det var lite creepy.

Just nu haller Sanja och Maria pa att forsoka gora brownies, och dom tror inte dom e klara fast ja vet att dom e d. Dumma tyskar :P

Well..... ses imorn. PUSS


Javligt roligt klipp fran tyska idol. Hojdpunkten ar 01.48. Diplomet han lamnar over en stund innan for att visa sina singing skills ar ett diplom fran en kareokebar, ett daligt sadant :D




Kommentarer
Postat av: grandma

Funderar också på IDOL, kan denna snubben så kan jag. Tänder och öron ganska lika, dock har jag mer hår. Kram

2008-02-03 @ 11:46:33
Postat av: syster

Låter som ni hade kul, men du...hur gick det med den showen i Lowell som ni skulle på...? Kram!

2008-02-03 @ 12:07:38
Postat av: syster

den tyska världsartisten... inte den högsta formen av humor om än mänskligt, men det gör ont i hjärtat att faktiskt SE hur de tvättar sig efter att ha tagit i hans hand. Det hade de ju inte behövt ha med i klippet, tycker jag.

2008-02-03 @ 12:38:00
Postat av: ufo

Inte för att jag har några fördomar,men typiskt för............... och håller med sôsteras senaste comments.

2008-02-03 @ 14:03:14
Postat av: Skrika

Jo men mormor, du hade sakert kommit med.. ja menar, ja har ju sett dina sang- och teaterskills a dom haler hogklass :D
Marie, glomde att ja inte skrev om showen. Den var bra, 7 killar med varsitt trumset spelade pa samma gang, det var riktig maktigt faktiskt. Kommer nog bilder pa det med.. Och ja, de e synd om Yoda.

2008-02-03 @ 17:38:24
Postat av: syster

grandma i Idol... det är ju en hit på youtube direkt!
Kul med showen. Hoppas Alex & Pat var riktiga gentlemen...
KRAM

2008-02-03 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0