Aj

Mitt kna ar fucked up. Min mamma har cpknan. Det kanske jag ocksa har. ROLIGT.

Jag lyckades laga valsmakande kottfarssas idag, jag ar inte helt lost.

Har insett att Patrick ar en javligt rolig manniska. Sana behovs.

Nagon fuckade mitt hopp - apa.

Michael har fatt for sig att naps inte ar nagon bra ide idag. Skitunge.

Det ar alldeles for langt emellan tisdagarna nu for tiden.

Jag tycker inte om varan nya cc, men det har jag val redan sagt?

Idag rakar bara inte vara en bra dag. Enda positiva idag lar vara att kora bil. Kora bil = lyssna pa musik = fuck allt annat :D

Laten for idag kom pa radion nar vi akte hem fran Chelmsford. Jag trodde inte jag gillade den forr, men insag idag att det gor jag visst det.
 

( Eagle - Hotel California )

Kommentarer
Postat av: grandma

Gamla Eagles med Hotel California håller fortfarande. Det är som jag tycker. "Det var bättre förr". Det vor kul om du kommenterade kommentarerna.
Kram

2008-01-30 @ 21:15:12
Postat av: syster

We all have our ups & downs. Håller tummarna för lite mer 'ups'...

Men du, det där med knäna - blev det kanske för mycket av det goda, dvs löpningen?

Fin version av den gamla godingen förresten...

2008-01-30 @ 22:16:19
Postat av: Skrika

jaja mormor :P Det vore bra om jag hade nagot vettigt att kommentera :) Men nej, det var inte battre forr, inte helt iaf, for da fanns inte Chad ;)

och ja, troligtvis for mycket av det goda, iaf nar det utfors pa en skitmaskin som jag VET inte e bra for knan osv. Men det gar sakert over nagon dag :P

2008-01-31 @ 20:21:40
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: grandma

Vad filosofisk du blivit, men det är så sant det du tånkt på angående murar. Känner flera, flera murare som hellre tiger än öppnar upp. Trist.
Aj aj aj aj aj aj, har Erika blivit sentimental over there? Normalt när man är långt hemifrån. Kram

2008-02-01 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0