Screw you

Well... fuck collage, varfor lasa ordentliga saker som kan ha nytta av nar man kan lasa skitkurser for inga pengar? Ja du.. jag hade kunnat forklara det, men jag orkar inte. Jag vet dock att Au Pair in America INTE skulle kunna besvara fragan, for det enda dom erbjuder oss ar kurser for att forbattra var engelska ELLER kurser for att lara oss om amerika; ursakta mig men kommer inte jag fa den kunskapen anda, av ett ar har? Jag vet inte, puckon e dom.

Kurserna jag hittade kan jag inte ta, i alla fall inte sa att dom raknas, for dom var inte pa ett collage. (Dock tanker jag ta danskursen anda, det kan vara roligt). Sa nu lar jag ta en av dom dar javla skitkurserna dar jag ska sitta i ett klassrum tre lordagar i rad och lara mig nonsens, och sen en helg aka for att se Niagarafallen (fran den kanadensiskasidan sa klart, man far ju se till att fa ut nagot utav det hela) och sen har jag fatt 3 credits for $320, nice. Lar la ta en liknande kurs i host, sa e agenturen nojd menar jag. Pratade med Melania, min community counsler, igar. Skallde ratt mycket pa hela skiten och anvande jattefina ord. Hon sa att hon forstod :P haha! Stackare.

Igar tuta en gubbe pa mig och peka fuck you at mig fran en miniskolbuss. Idiot. Han tyckte inte om hur jag svangde ut i vagen, vilket var perfekt. Gubbjavel.

Pa tisdag borjar mina sanglektioner, sa fuck you au pair in america, ja ska bli rockstar och sen bajsa pa era bestammelser! (Eller sa ska jag bara ha roligt, trots att dom vill ja ska lasa engelska.)

Igar da.. :P Vi akte in till Boston runt halv fyra, for Sanja ville kolla in H&M och jag behovde hitta nagot att ge till Leon, for han fyller ar idag. Sa vi var i f.y.e music, en riktigt bra affar om man vill ha dvdfilmer eller cdskivor, och jag hittade en bra dvd till Leon, "The american dad", en tecknad show, typ som family guy, den e riktigt rolig :P Tyckte jag kunde passa. Sen kikade jag efter cdskivor ocksa. Kopte tva; "Creed - Human Clay" och "Britney Spears - Oops I did it again" :D Maria och Sanja tyckte jag var dum i huvet :P

Sen gick vi till H&M, dar jag kopte strumpor :P Sedan vandrade vi till UNO, mkt nice restaurang :P Hade kontakt med denna Alex, fran Starbucks som ni kanske minns, och det var sagt att han skulle visa oss en "klubb" i Cambridge dar det skulle vara nagon DJ och det var 18, sa dit akte vi runt nio eller nagot. Kan val saga att jag skrattade javligt mycket igar, men musiken var inte sarskilt bra, jag hatar techno, och det har var fan inte ens det. Ett av banden var tre idioter som INTE visste hur man anvander instrument  :P Det sista bandet hade dock en bra lat, men det var fortf inte bra :P Dock var det javligt skont att KOMMA UT BLAND FOLK och INTE vara pa starbucks eller pa bio :P Eftersom jag, Maria och Alex var under 21 fick vi sota svarta kryss pa vara hander, som om vi vore pest smittade, medans Sanja fick ett armband (ala det du far pa Liseberg som akpass) och da kunde hon kopa alkohol, sa lite ol drack jag allt anda :P

Som ni forstar slapp jag undan hela datingdramat genom att gora detta istallet, vilket jag var valdigt tacksam for :P For att kommentera Alex, han e rolig, och jag ar garna kompis med honom, men that's it (men det visste jag innan), dock tror jag att stackarn garna hade velat mer. Too bad :P

Idag ska vi kanske baka lussekatter, eller i alla fall ata pepparkakor och dricka glogg, for gloggen drack vi aldrig vid jul :P
 

(Wyclef ft Akon & lil Wayne - Sweetest Girl )

Kommentarer
Postat av: grandma

Det är ju tråkigt för dig att det vimlar av så mycket idioter i The States. Du kommer att regrediera om du umgås för mycket med dem. Tänk på det.
Kram

2008-01-13 @ 18:38:19
Postat av: Mamma

Du verkar inte trivas särskilt bra med au pair-livet och dess förpliktelser... Synd.
Kramar

2008-01-14 @ 17:49:58
Postat av: Anonym

Hej gumman..
Hur är det med dej? Verkar som du har lite hemlängtan..
Robert, Tobbe, Filip, Bonne, Danne m.m säger HEJ och hoppas att du mår bra..
Kramar hela gänget..

2008-01-15 @ 09:17:33
Postat av: venn av Mamma ^^

Jeg er en elev på skolen der moren din jobber. Du har mange gode argumenter for de forskjellige tingene du driver med.. men helt ærlig så er det litt sjukt ass xD

2008-01-24 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0