Fyllt 20 och fått antagningsbesked

Igår jobbade jag från 10-19. Sedan skulle min syster komma och hämta mig och sen skulle vi hem och äta tårta med Mamma, Mormor, Lars & Agneta + barn. Det var allt, det var planen. Så jag lalla runt på jobbet hela dagen, var i charken. Kollade studera.nu väldigt ofta kan jag säga. Hade med mig amerikanska brownies med (fick ju en anledning att använda ett paket ju) och dom var uppskattade. Ja... dagen var väl bra, runt 17 kom Lotta in och sa att hon hade kommit in på vad hon ville plugga. Så jag sprang ut och loggade in på datorn. Hur gick det då? Ja... som vanligt ^^ Fast sämre. kom skitdålig reserv på allt. Endast på PIL är jag 44e reserv till 66platser, men 44 personer kommer inte tacka nej där, så nej, jag kommer inte plugga i höst. Lär bli Åkeredshallen + EV. någon kurs på juridiklinjen, för den kom jag minsann in på. Men det visste jag ju innan att jag skulle. Så.. ja. Så var det med det.

I alla fall... var på jobbet, var helt ok. Vid fem i sju kom det en galen norrman i MC-kläder in på jobbet, haha. Morten skulle tydligen hämta mig, och det var väl inget konstigt med det? Så jag åkte MC hem och det var väl skoj, inte så lång bit förstås. Sen när vi gick till lägenheten hade min väldigt söta syster satt upp papperskyltar om att jag fyllde 20 över hela gården, människa alltså! Tog ned dom och gick upp... kom in i hallen och jo visst det var en massa skor där, men jag reflekterade inte så mkt över det. Kollade in i mitt rum dock och såg att det stod en babysitter där, då fattade jag att Sara var där, för ja, hon e den enda med bebis nu. Men det var värre än så, kom in i vardagsrummet och där stod det fanimej över 20 männskor och 15 av dom skulle inte ens ha varit där :D Fan va stört det var :P Så ja... det vart inget LUGNT firande där inte... Men det var trevligt :) Fick lite delar till mitt porslin och bestick och så.. fick även en regionsfri DVD-spelare som min söta morbror hade fått tag i, inte särskilt svårt alls tydligen fastän killarna på Media Markt hävdade att dom inte får säljas längre. Gud vet, men funkade gjorde den iaf så nu blir det till att beställa OTH s5 ^^

Just det ja, jag har asont i låren, sån jävla träningsvärk. Var ju på gratis Body Pump-pass på  SATS i onsdags kväll och ja... min ben är inte så tränade, så det började igår att förvärras hela dagen och ja nu... nu är det smärtsamt :P Blir lätt på Winnerbäck ikväll då. Lite sjukt att vi ska gå och se honom faktiskt men det blir nog trevligt. Roligaste e fortfarande att jag lyckats lura med Malek, Dara och Kim. Erik är ju ingen skräll, men dom andra små svartingarna är fan sensation :D Haha!

Peace ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var jätte god, du var bäst, fundera över vad du har bäst nytta av och vad som du är mest intresserad av om du väljer att läsa någon kurs.

Jag hoppas det är din tur nästa gång att komma in - någon gång måste väl du ha tur också. krm

2008-07-13 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0