The Studio

Idag direkt efter jobbet åkte jag in till stan för att möta upp Jenny och Angelica för att "modella för en dag" (något Jenny fick erbjudande om att göra gratis med kompisar så det tackade man ju inte nej till). Innebär typ att man går dit, blir sminkad och fotas i tre olika ombyten man själv har med sig. Sen kan man köpa korten för dyra pengar :P Vi hade iaf skitkul :D Hade inte tänkt slänga ut så mycket pengar men ja... typ 2000 gick åt. Skitockså. 11 bilder blir det som ska retouch'as. Men det får det var värt.. ska man köpa e det lika bra o köpa fler o lägga ut pengarna än att ångra sig. ^^ Körde rätt olika kläder med, skinnjacka, "vanligt" och baggy :D Inte svårt o gissa vad jag gillade bäst :P Fotografen var jättekul med. Dock kunde jag inte skriva upp några (funkar så, man blir uppskriven, uppringd och får komma med andra kompisar. Jenny hade alltså blivit uppskriven) för min mobil var helt död och alla nummer ligger på telefonen. Sugigt värre. Har även insett hur mkt smalare jag var för 2 år sen.. jävla skit då :D
Kul eftermiddag var det iaf, lägger upp en del bilder sen när dom retouch'ats.. kan bjuda på denna nu bara :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0