Egentligen...

... skulle jag skriva ett långt inlägg om all jordgubbstortyr min syster utsatt mig för, lagt upp bilder och haft ett allmänt glatt inlägg. Skrivit om att jag fått lön och träffat Daniel, motionerat och massa sånt där som man egentligen blir himla glad över. Och det var nästan att jag gjorde det. Sen blev jag påmind av att det finns folk som just nu tycker att allting är jävligt fuckat.... och då kommer en såndär äcklig olustkänsla krypandes och man tänker bara, "men va fan, varför kan det inte bara ordna sig för allt och alla så folk slipper bekymra sig"... och då har man ingen lust o babbla på om jordgubbar längre... så... nej... fan då.


Och Hanna, jag SKA anta utmaningen, bara inte just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0