Gullungar

Värmen fortsätter - det är inte roligt längre.

Igår var jag i delikatessen (charken) och lärde mig massa nya grejer. Det gick bra men efter 7 h där luktade mina händer rökt kött även fast jag tvättade dom 3 gånger. Jaja :P Det var kul iaf :) Kom hem vid halv fem och checkade läget med Erik och så. Han skulle ut till Saltholmen och bada med sina lumpenkompisar. Asså jag blev avis, jag menar va fan har jag att göra en hel eftermiddag här? Jag är ju mobbad! :D Så det slutade med att jag åkte dit ut jag med (dock inte för att bada - måste inhandla en bikiniöverdel som passar först). Var faktiskt rätt soft. Tjöta med Erik, kolla in hans lumparkompisar och kika på havet. Nice. Sen skulle dom dra och käka pizza men det ville inte jag så jag drog hem. Åt lite omelett hemma istället. :)

Idag började jag jobba tre men jag vart uppe vid halv nio ändå. Startade morgonen med att göra köttbullar till min och systers lunchlåda för imorn (hon gör jättegoda lunchlådor :) ). Sen körde jag singstar lite med :P Vid 11.30 mötte jag Kim på Frölunda Torg. Vi gick och hämtade ut Winnerbäck biljetterna och köpte en kalender till mig (som jag måste byta, rätt korkad e jag). Kim köpte med sig McD mat med och sen gick vi hem. Satt och käka lunch och tjöta (diskuterade gemensamma kompisar och deras egenskaper, haha!) sen körde vi singstar :D Fan vad jag garva :D Spela lite gitarr med.. ^^

Vid tre började jag jobba och fan va segt det var idag, och varmt! Jag doooooog! Och imorn skulle jag egentligen jobbat från 13.00-19.00 men snäll som jag är bytte jag med Willy (som kommer vara bakfull imorn) så jag börjar 10.00 och slutar 20.00. Härligt! Men det är pengar.

Nu är jag iaf svintrött... så natti natti


Erik vid havet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0