Inte allt för mkt aktivitet här :P

Jag jobbar, pretty much every day. Dock ska jag vara ledig i helgen men kan inte göra bågot stort utav det ändå. Jobbar ju imorn (röd dag) och sen på lördag ska vi kanske åka ner till Falkenberg till min morbror. Så då är det bara söndag kvar, kanske åker ut och badar eller något sådant :P Vi får väl se.

Nästa vecka är det än så länge inte så mycket jobb, måndag tisdag, lördag söndag tror jag. Kanske borde ta mig till Thn däremellan om jag inte jobbar? Vi får väl se..

Känner att det inte skrivs mycket av värde här längre, inga spc tankar eller något. Kanske kommer.. jag har inte tid och tänka... :P

Jobbet kallar!

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha det bra på jobbet nu då! (: haha

2008-06-05 @ 08:27:53
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: syster

Kan meddela att jag varit ute och spionerat och kan bara konstatera att du är superduktig i sitt jobb! :-)

2008-06-05 @ 09:13:33
Postat av: syster

ditt jobb.

2008-06-05 @ 09:14:19
Postat av: mormor

Nema problema för dig att få jobba. Du är framåt, utåtriktad. serviceminded, glad, inte rädd för att ta i. Sprick inte nu!

Kram

2008-06-05 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0