Jobba jobba jobba

Idag jobbade jag igen. 3 pers i butiken en solig söndag då alla åker och badar = stress stress stress. Det gick bra dock, man e ju grym + det var goa folk som jobba :) Imorgon ska ja pröva på i delikatessen, sen tisdag onsdag fredag tror jag det blir kassa. Fredag är en bra dag och jobba också för den e röd :P

Erik frågade om jag ville med och se Coldplay den 18 september. Jag dör inte för Coldplay, det var lite dyrt, det var i Stockholm + går jag i skola kan det bli probs så ja vart änna tvungen och passa. Dock började vi fundra på om vi inte ska dra och se Winnerbäck 11 juli i gbg. Hade ju varit ett nice sätt att fira att ja fyller 20 (något jag som bekant skiter fullständigt i men ändå, kul o ha något att skylla på + slippa tjat från folk som säger att man måste fira :D ). Iaf.. vi får väl se.. är nog mest jag och Erik som gillar hans musik men kanske ngn annan e på.. vet inte exakt hur det är med biljetter och så men det går ju att klura ut :P Jag hade ju dock gärna sett Winnerbäck samtidigt som Sofia Karlsson, men näramste var Huskvarna i augusti och jag har ingen lust att åka så långt, då kan det kvitta, så det här kanske kan bli trevligt. Vi får se.

Jag var i Hammarkullen igår på karnevalen med Noelia från orientation. Det var roligt fast dödsvarmt. Jag har skitbruna armar nu :P

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du traffat Noelia hur e de me henne?? Kanns de bra a va hemma igen lr?

kram Carina

2008-06-02 @ 16:59:20
Postat av: Skrika

Jupps vi sågs i lördags. Allt är bra med henne, hon kanske börjar plugga till hösten och så :) Nu börjar jag landa och det börjar kännas skönt o va hemma, främst för ja fick jobb o så :) Skriv gärna ett mejl eller ngt om hur du har de!

2008-06-02 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0