Lite smått och gott

Ja... då är jag hemma från Norge. Det var en trevlig liten trip.. hände inte mkt men det var bra ändå :) Djuren var himla roande kan jag säga. Även om jag inte gillar valpar måste jag erkänna att Rossi (hunden) e riktigt söt. Fast min bebis (Mercan) e sötare.. o Tusse e lika ful som vanligt :P Dock är den satans valpen jävligt jobbig att ha med ut på promenad, eftersom man oftast antingen får dra honom efter sig eller bära honom.. tönt! Men men... Det var nice att vara i Norge, även om lite för mycket tid lades ned på datorn, men det fanns inte så mycket val heller så det känns ganska okej...
Tog lite söta bilder iaf.

Har softat ikväll med Allsång på Skansen. Imorn verkar det bli jävligt livat. Ska plocka jordgubbar, träffa Daniel, träffa Erik, hinna kolla in gymmet och egentligen skulle jag även hinna träna också, ringa tandläkaren, skulle vilja hinna bibloteket samt att jag gärna skulle vilja andas lite eftersom jag ska jobba i fem dagar nu :P Sen en dag ledigt, sen jobba i två dagar, sen har jag faktiskt en helg ledig. Frågan är vad man gör på den, besöker tandläkaren i Thn kanske? Jag gillar ju honom och jag är lite concerned about mina framtänder. Vi får väl se.

Dagens citat kommer från Shamu, alltid lika rolig:

Shomi!!=).. pluggar cellbio.. säger:

JA HATAR MEDICIN

Shomi!!=).. pluggar cellbio.. säger:

vrf sa ingen att man maste plugga for att bli lakare

Ja du... du får iaf utbildning :D Lycka till på tentan imorn ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från senaste tiden, ni får stå ut me att det ligger lite hipp som happ. Först är det min och Maries midsommarlunch, med tillhörande idioti från mig. Sen är det Erik och Malek i full färd med att laga midsommar middag, först med en engångsgrill för att sen gå över till två stycken. Kan avslöja att köttet tillslut stektes i stekpanna :P Det regnade och blåste :P Sen har vi mina tänder, för den som är intresserad att i detalj studera mina två nedre framtänder, dom är lägre än de andra, och dom var från början högre. Sorgligt :P.. och äckligt kanske? :D Här är vi öppna!! Och sen e det lilla gullungen :P
           

Sen har jag ännu en låt på lager, så varsegod. Den finns med på singstar så det var där jag hittade den, den e riktigt bra och texten e fin.


~*~
Baby, I'm amazed by you
~*~


(Lonestar - Amazed)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Du har blivit utmanad! Om du inte vet hur det går till ska du svara på samma frågor som jag har gjort i min blogg och lägga upp dem i ett eget blogginlägg samt utmana fler personer. Good luck woodchuck ;) Kram

2008-06-26 @ 15:05:01
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Mamma

Ibland är det skönt att bara vara på samma ställe som den man tycker mycket om. ;)

2008-06-28 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0