... Skitliv

Okej det gick åt helvete igår, på fler än ett sätt. Jag har planerat att skriva i flera dagar, om hur jag spöade Marie i minigolf samtidigt som hon lärde mig nya svordommar, hur jag och Erik vandrade runt Frölunda samt efter igår hur vi kollade fotboll inne i stan. Jag kan inte än dock för jag har bilder jag ville lägga upp.. kommer kanske ikväll.

Jag ska jobba nu, men sen är jag ledig i sex dagar. Midsommar var planerat men efter gårdagen kanske vi får styra om planerna lite. Jag ska även upp till mamma i Norge... när jag kommer till Thn vet jag inte, kanske det sket sig nu med fastän jag lovat att komma upp för jag insåg att det var smidigare att göra på det här sättet. Vi får se senare ikväll..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Ha en underbar mini semester & midsommar helg!

2008-06-19 @ 08:22:17
URL: http://issleey.se
Postat av: syster

hmm...den svordomen bör betraktas som en engångsföreteelse, nästan lite tillfälligt Tourettes syndrom... ;-)

2008-06-19 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0