Utlovat inlägg

Ja... det var ju såhär att i måndags slutade jag inte allt för sent så jag tänkte att jag kunde träffa Erik och göra ingenting. Den planen gick jättebra fram tills han skulle spela innebandy med lumpen. Skit då :P Men kvällen blev riktigt nice ändå för jag och Marie åkte in till Slottsskogen och spelade minigolf. Det var någon ny flashig äventyrsbana som var hutlöst dyr, men kul var den. Kan avslöja resultatet redan nu (om jag minns rätt): På 18 hål fick Erika: 60 slag, och Marie: ca.76 slag. Jag vann alltså! :D Mycket duktigt gjort av mig måste jag säga, och JÄVLIGT SNYGG var jag samtidigt som jag vann med :P Något som var rätt kul var att pappan i familjen som spelade före oss (som vi fick vänta på hela tiden) envisades med att "test-svinga" klubban typ 3 gånger innan han slog iväg bollen - hela tiden! Nödvänsigt i minigolf? Njae! Dock måste jag erkänna att det var ännu roligare när Marie misslyckades lite lätt på typ 11e hålet eller något. Vet inte vart hon fick sitt nya vackra svärord ifrån men helt plötsligt hörde jag henne utbryta "APFITTA!". Jag skrattade ihjäl mig :D Asså, hade det varit jag som sa det hade det varit en sak, men nu kom det ifrån min snart 40-åriga och väldigt vältaliga syrra. Det var kul!

Sen på tisdagen då visade det sig att Erik faktiskt hade lite tid från ingenstans, roligt nog slutade jag klockan åtta men vi klämde minsann in en liten date (haha) ändå. Cyklade till Frölunda Torg efter jobbet och mötte upp honom där. Satte oss ner utanför 7eleven och planerade inför midsommar medans vi käkade bilar. Sen gick vi hem hit så att Erik fick se vart jag bor och sen vandrade vi runt Frölunda i rask takt (iaf för mig) i cirkus 1,5 h. Duktigt tyckte jag! Visade Åkeredshallen (ICA) typ.. Det är allt jag vet något om här :P

Igår då var det ju matchen.. jag vill inte ens diskutera den för den gör mig deprimerad men hur som helst, Erik lurade in mig till en pub vid typ Grönsakstorget (PC hette den typ) och där kollade jag fotboll med han och hans lumparkompisar och drack cider. Kvällen var riktigt nice, nästan hela vägen. Tänker inte diskutera saken mer.

Imorgon är det midsommar och ja, planerna har gått fram och tillbaka. Nu blir det lugn kväll hos Erik med mat och troligtvis fotboll (fastän jag är en stark motståndare till detta men vet att jag kommer få ge mig då ingen annan kommer dela min åsikt). Det blir nog riktigt nice. Sover där sen och lallar runt lite på lördag, får se om jag kan ta mig in till stan och säga hej till någon, ska iaf förbi sylte innan jag åker på kvällen. Söndag blire till att gå upp tidigt för att åka till Norge, sen är jag där till på tisdag, tror inte det blir så mycket online aktivitet då.

Peace


Jag är snygg ju :D (jävligt snygg tröja :P)

Kommentarer
Postat av: no name

e de du till höger eller?

2008-06-23 @ 13:55:03
Postat av: Anonym

;-))

2008-06-23 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0