Bokat flygbiljetter nu

Assa det ar valdigt roligt att prata i telefon med en indier som snackar samre engelska an mig och som ska forsoka hjalpa mig med alla mina fragor kring min bokning. Kan ju saga att det i princip sluta med att jag skallde pa honom. Han var ju inte bright. Bast for honom mitt namn inte e fuckat, da dodar jag honom.

Jag kommer iaf flyga fran Boston till Chicago kl 12.05pm pa torsdagen, sen fran Chicago till Sthlm kl 4.25pm. Landar 7.45 pa fredagsmorgonen.. herregud! Pa vagen hem mellanlandar jag i Schweiz.

Nu ar det bara vandrarhemmet som behover fixas, och nerdarnas tagbiljetter. ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 14:30:56
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Jannike

åh, vad har du gjort där?

2008-03-24 @ 14:37:10
URL: http://iingensoldat.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag vet, jag vet... Ibland undrar man om man gör rätt eller fel. Jag tänker ibland på att det var jag som flyttade från dig! Det känns kymigt. Det borde ha varit tvärtom. Fast det är klart - du skulle ju ändå flytta. Vill du att jag ska bo i din lägenhet i Trollhättan? Skulle det kännas bättre? Det är frågor, inte erbjudanden, allt beror ju på. Ibland längtar jag ju också tillbaka - jävla norska system! Mina möjligheter att lyckas här??? Jag vet inte... hade säkert varit lättare inom sjukvården.
Take care!

2008-03-24 @ 14:59:16
Postat av: shomi

Vi kmr ha saaaa kul i sthlm!! javla kim som inte loggar in fan..:D:D miss u (L)

2008-03-24 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0