Hum... :/

Michelle berattade for mig idag att hennes chef nog ger henne ett par dagar ledigt i borjan av springbreak anda (fran borjan skulle hon inte fa nagot ledigt och darfor har dom heller inte planerat in nagon semester. Springbreak ar veckan efter jag kommer tillbaka fran Sve.) . Sa idag sa hon att dom kanske ar borta nar jag kommer hem, dom forsta dagarna.. sa sag att dom skulle komma hem pa tisdagkvall.. Det hade gett mig tva extra dagar da jag inte behover jobba, vem vet, dom kanske raknar det som min semester lite. Hade jag vetat det fran borjan hade jag kanske bestall mina biljetter annorlunda.. anledningen till att jag rushar i Sve ar for att jag  inte ville forlora semsterdagar, nu kanske jag far nagra anda.. Jag menar, nu kanske det hade varit smartast att flyga hem till Gbg.. muta nagon till att kora upp pa fredag em, sova over, gora provet och sen aka hem.. Sen varit i Gbg, akt en dag till Thn och slappat mera.. Det hade ju varit mer ultimat, jag hade fatt se fler manniskor + folk hade inte behovt krossa sitt liv for o aka upp te sthlm.. Men det ar ju forsent nu, for biljetterna ar bokade.. Jaja, det finns val en mening med det ocksa.

Kommentarer
Postat av: grandma

har du kollat om det går att boka om biljetten utan alltför hög kostnad? Det kostar inget att fråga. kram

2008-03-28 @ 17:23:32
Postat av: therese

nämen erika, det var inte igår;) har du det bra i usa? =)

2008-03-28 @ 20:23:27
Postat av: syster

håller med mormor - kolla. kram kram kram kram...

2008-03-29 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0