Huvudvarksattacker

Igar fick jag varsta cp huvudvarken, ala den jag hade kvallen innan precis innan jag somna. Fattar inte riktigt vad det ar med mig. Lar sakert fa samma skit idag igen. Jag hade iaf varsta cp huvudvarken nar ungarna kom hem sa jag var varldens trakigaste au pair, slog ned Nicoles forhoppningar om en playdate med Eve och lat dom inte cykla eller nagot.. Var beredd pa att ringa Julie och stalla in sanglektionen, men huvudvarken blev battre sa jag tog mig iaf ivag, var t o m sa bra att jag akte hem till Maria och kompenserade OTH-forlusten med finalen av season 2. Nice. Fick varsta bra laten av Julie igar med, dock far ni hora den som duett for jag hitta ingen bra version (ni kan ju leta sjalva). Den e fin, klassisk text :P


~*~

When I fall in love, it will be forever
When I give my heart, it will be completely
And the moment when I feel that you feel that way to
is when I fall in love with you

~*~



(Celine Dion & Anne Murray - When I fall in love)

Kommentarer
Postat av: syster

En hemgjord men inte alltför djärv teori skulle kunna gå ut på att du (undermedvetet?) känner av en del press och stress inför den kommande resan och testet... Du kanske skulle börja med yoga - det ska ju va så bra sägs det... hoppas värken släpper! KRAM!

2008-03-27 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0