Mkt stress?

Joda, vi har allt filurat pa det vi med, att jag ar stressad och att det ar darfor mitt huvud e fucked up.. men igar klarade jag mig faktiskt utan huvudvark vilket var positivt.

Jag maste bara beratta vad Maria sa nar jag berattade for henne att min sanglarare hade tvillingar:

Jag: She has two kids, twins.
Maria: She has twins?? Is she stupid?!?!?!

Som om hon hade valt det :D Sotaste!!! Det var roligt :)

Vi gjorde aven en pakt igar, ang mat. Nu ska vi bli duktiga. Sluta ata saker som vi ater som vi inte borde. Jag ar allvarlig, jag tycker INTE om hur jag ser ut nu.. Men vi kan ju hoppas pa att det ar borta till viss del nar jag kommer hem (inte i April nu da, det ar lite val mycket onsetankande).

Kommentarer
Postat av: grandma

o de satt i månens sken, två smä fåglar på en gren. En gammal schlaget hette så. Du har många fåglar du.
Kramar från mig.

2008-03-27 @ 18:24:52
Postat av: Skrika

vaaa??? mormor.. ja hangde inte med pa den :P

2008-03-27 @ 18:43:28
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

verkar allvarligt när hon börjar dilla om småfåglar.... ;)

2008-03-28 @ 07:02:50
Postat av: grandma

Bilden överst på din blogg associerar till den gamla dängan..

2008-03-28 @ 10:07:23
Postat av: Skrika

ahaaaa... nu hanger ja me :D

2008-03-28 @ 13:50:18
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

många fler än två tycker jag.... ;)

2008-03-29 @ 13:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0