Nyaste nytt

Inte varit hemma mycket i helgen, darav dalig uppdatering.

I fredags var det tankt att vi skulle ha en relativt lugn Wii kvall hos Sanja, men det slutade med att vi akte in till Patrick i Lowell med Alex och Marcos. For att Sanja och Maria skulle kunna dricka ol korde jag golfen (Marias bil), nagot som ar ytterst forbjudet :P Det gick himla bra dock, man e la grym elle ;)
Det var la halvkul dar. Jag korde car racing mot Marcos medans dom andra drack ol och spela Asshole (vilket e typ som varat Neger och President). Tror Maria blev Asshole himla massa ganger. Sen akte vi hem, jag sov hos Maria.

Pa lordagen var det sista dagen i college, och tro fan det hade snoat ocksa. Till raga pa allt kunde vi inte ta golfen, sa vi fick kora Marias au pair bil, vilken har skiiitkassa dack sa man slirar verkligen pa vagen. Vi overlevde vagen till college som tur var och dar vart det la mattligt kul. Halva tiden gick at till att presentera grupparbetet vi gjort (vi skrev om the legal drinking age in america, da uppgiften var att skriva om vad som helst som handla om landet). Kan saga att det var skittrakigt att lyssna pa de flesta, de sog ju verkligen. En presentation var bra dock. Iaf, jag agnade mesta delen av tiden pratandes svenska med Annie, en svenska i Newton (tror jag). Det var himla mycket roligare.
Efter college spenderade jag cirkus 1,5 h hemma gorandes typ ingenting for internetet var urkopplat eftersom Leon malade. Kollade lite pa extra materialet fran OTH season 4. Sen akte jag till Sanja och sen kom Maria dit. Det var ju kareoke kvall i Boston. Iaf, forst akte vi till Lowell for att kopa lite dricka och kaka middag. Applebees blev det, pasta for min del. skitgott. Sanja bestallde en Heiniken och behovde inte visa leg, vilket var forsta gangen har. Nice :P Sen hamtade vi upp Alex och akte in till Boston. sen till kareoken da.. kan ju saga sahar - det var ju INTE riktigt vad Patti hade fatt det att lata som. Hon snackade om att det skulle vara massa au pairer dar, kan saga att jag sag typ 5 som SKULLE KUNNA VARA au pairer, resten var i 25-45 ars aldern. Kan saga att jag garva ratt gott nar jag sag det. Dock hade vi kul anda for vi sjong "Torn" och "Sombody told me" + vi kunde dricka for dom kolla inte leg nar man kopte drinkar (dock var drinkarna ingen hit). Iaf... drog ratt tidigt och akte hem till Maria (utan Alex) for hennes hostparents hade "fest" vilket innebar att man kan dricka lite latt, ata rester samt vara hogljudd ratt lange. Sa dar var vi och Sanja och Maria var helt storda :D Dom drack ol och efter ett tag blev dom riktigt skadade. Jag var ju sjalvklart skittrott, trakig som jag e sa jag gick och la mig. :P Sen trangdes vi tre i en typ 120 sang. Det var mysigt ;)

Sondag. Frukost pa Friendly's. Dom kaka agg, bacon, pannkakor och bagel. Jag korde enbart bagel med pannkakor med typ jordgubbsrora pa. Kan saga sahar, pannkakorna va skitgoa, fast bagels'arna kom typ halvsvarta vilket inte var alltfor bra :P Efter det akte jag en svang forbi gymmet innan jag akte hem, vilket var nice. Pa kvallen kom Maria och vi korde OTH :P

Idag har Nicole varit hemma sjuk (inte allt for dalig) men det har varit lugnt. Vi kollade Free Willy 2 vilket var nice :)
Jag tog en promenad nyss och om en stund kommer Maria hit. Ska aka till Bedford for att kolla efter fodelsedagspresent till hennes hostkid - skitkul ju! :P

Goda nyheten for idag ar att kneesupport grejen (san dar grejs man satter runt knaet som e mjuk) som, jag anvant sedan i fredags verkade hjalpa. Jag hade inte ont i knaet efter min promenad idag, vilket jag alltid har. Brukar borja javlas efter halva ungefar. Sa det var ju bra. Vad som e samre ar att jag har en justerbar (alltsa man spanner fast den med kardborreband) vilket gor att det skaver i knavecket ibland. Jag ville ha en san som man drar pa, men nej nej. Dom enda storlekarna dom har har e medium och large, och ursakta mig men jag behover small. Fick en kille pa cvs att ringa runt till 5 olika andra cvs's, men nej nej. Inte en javel har dom. Idiotaffar :D



(The Killers - Somebody told me)

Kommentarer
Postat av: syster

Vad är anledningen till att det är förbjudet att köra varandras bilar?
Skönt att höra något positivt om ditt knä...
KRAM!
p.s. hade väldigt trevligt i Holland, berättar mer vid tillfälle...

2008-03-19 @ 07:50:49
Postat av: Mamma

Jaa... så var det dom där $ 150 ^^.

2008-03-19 @ 15:32:24
Postat av: Skrika

For att bara star pa forsakringen for var egen bil, sa hander det en olika blir det himla massa krangel :P

2008-03-20 @ 14:05:00
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

Om vi pratar rent ekonomiskt antar jag att det skulle betyda att du som oförsäkrad kan riskera att få betala bilreparation, egna sjukvårdskostnader (och orsaken till det är ju en hemsk tanke bara i sig...), kanske hemresa, andras sjukvårdskostnader etc helt ur egen ficka...eller? Så då avgör du själv hur mycket krångel du har råd med om det nu skulle hända något. Vilket vi självklart hoppas att det inte gör. kram på dej! ;)

2008-03-25 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0