Pask paj

Nagon som kommer ihag hur javla hemskt/roligt det ar nar Jason Biggs (minns inte vad rollkaraktaren heter) pappa ska prata med honom om sex genom att visa honom porrtidningar osv. HAHA! Det ar sa hemskt sa man kan knappt se det. Och sen har vi ju appelpajen.... :D

Ar hos Sanja, vi kollar tv lite slott, ska spela ngt tjosan spel som Maria hade hemma, apple to apple :P Alex kmr tydligen hit med ngn kompis, Clark :D haha! vi far se hur d blir.

Dom firar ju inte pask har idag, sa jag kanner inte riktigt av den an, men imorn ska jag och Maria till ngn kyrkgrej i Lowell som min sanglarare e med i. Kan bli skoj, dock e det inte i en riktig kyrka vilket ar ett minus. Jag tycker om o ga i kyrkan, har lite svart med tron bara. Dock sa min sanglarare att hon ger bibelstudier, eller vad man sager, for free.  Det kanske man skulle gora, man kan ju bara bli mer lard. :P
Efter kyrktjosanet aker jag hem och kakar pasklunch. Blir sakert nice.. dock missar jag tiramisu hos Sanja, men d kanske e lika bra :P

Bestaller flygbiljetter om ett par dar... Swe here I come.. ;)

Kommentarer
Postat av: grandma

du kan väl berätta om lite om amerikanarnas påskfirande när den är över.

2008-03-23 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0