Valdigt snurrigt

Min syrra skickad inscannade bilder av min post som jag far hem till henne. Igar fick jag se en blankett fran KI (Karolinska Institutet) som sa att eftersom jag var pa hogre reservplats an 200 i varas kan ja ansoka om PIL, prov och inetvjubaserat intag. Dom later 400 gora prov, 160 intervju och sen vettefan hur manga som verkligen kommer in. Men man kan fa gora prov iaf. Detta skulle ske 19 april. Intervjuer skulle goras v. 21-22. Jag kommer ansoka. Far jag gora prov blir det en weekend i Sthlm, lustigt nog med Shamu och kanske Malek. Shomi tar sig val dit bara for jag ar dar, men Malek har ngn match han ska kolla. Iaf. Det ar vad som kan komma att handa. Insag nyss att jag knappt atit nagot for att jag haft det har i huvet hela dagen. Men det ar sa jag maste gora. Dock ska jag ringa dom inatt ( for sjalvklart har dom telefontid 9.30-11.30, vilket ar 3.30-5.30 har ) och bona och be om att ifall jag far en intervju att det kan goras over telefon. Sjalvklart kommer dom inte lata mig, men det ar vart ett forsok.

Roligaste ar att man kan gora typ samma sak i Umea. Gud vet nar det provet skulle vara, intervju datum har jag, och dom ar inte bra. Men ansoka maste jag val gora.

Folk har valdigt skilda asikter om vad som ar bast for mig. Jag vet inte exakt, men jag vet att jag maste ansoka, och jag vet att jag maste aka och gora provet om jag far ett, samma sak galler intervju.

Michelle sa till mig, att om det har verkligen ar vad jag vill, sa borde jag aka. Sa nu vet dom om att om jag kommer in i host maste jag hem till september.

Iaf.. har varit en intressant dag. Tack. Ska simma ikvall med Maria. Nice ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hello girl!
Du måste även hålla din mamma informerad om du kommer till Sverige. Jag gör allt för att få träffa dig en liten stund. Du har inte bett om något råd men jag ger ett ändå! Följ din smarta hjärna och ditt goda hjärta. Du har hela livet framför dig och du skulle kunna sms:a HUR MYCKET DU VILL!!!
Love you!
Kram Mamma

2008-03-06 @ 05:34:30
Postat av: syster

Bra att familjen är informerad, tycker jag. :)
Kram!

2008-03-06 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0