Vissa saker

Jag kanske har fel, men ar det inte sa att vissa saker som handlar om en ar storre an andra. Inte det att man pratar mer om dem eller sa, men vissa saker som hant en ar sana saker som kan paverka hur man tanker angaende vissa fragor, dom kan paverka en resten av livet. Alla kanske inte vet om alla dom sakerna om dig, men du kanske berattar dem for dina narmaste, eller berattar dom nagon gang da det ar aktuellt, men nar du val berattat sa forvantar du dig att det koms ihag. Inte sa att personen ifraga maste ta upp det senare eller sa, men det forvantas liksom vara en sanning for den nu som forklarar lite om dig sjalv. Du forvantar dig inte att sadant gloms. Jag menar, jag forvantar mig inte direkt att Shomi fran ingenstans skulle glomma bort att min pappa ar dod, eller att Erik helt plotsligt skulle fa for sig att jag ar homo, for han glomt bort jag ar hetero, eller typ att Aleks glommer bort jag gatt natur. Jag menar, det finns saker som definierar en lite. Och ja, alla kanske inte vet om allt, men nar du val vet sa forvantar jag mig inte att du glommer bort det, inte om du ar nara iaf.

Darfor blir man lite forvanad, och besviken. Det handlar inte om saken, utan om det faktum att det har glomts bort. Det overgar mitt forstand faktiskt :S

Kommentarer
Postat av: shomi

Jag tror fortf man sejer hackspette...det kmr mest naturligt ..:D:D..langtar te 19 april..antingen kmr ja va hemma i swe..deprimerad..lr i sthlm me min sal:):):):) KRAM

2008-03-12 @ 22:16:52
Postat av: shomi

Jag tror fortf man sejer hackspette...det kmr mest naturligt ..:D:D..langtar te 19 april..antingen kmr ja va hemma i swe..deprimerad..lr i sthlm me min sal:):):):) KRAM

2008-03-12 @ 22:17:05
Postat av: Mamma

Jag kmr ihåg min födelsedag förra året!!! Den var kul! Någon åkte runt halva Sverige med en tårtbox från Tupperware!!! Sån't minns man.
Kraaaaam!

2008-03-13 @ 14:26:59
Postat av: Mamma

Shomi!!!
Hackspett, hackspett, hackspett... är det för svårt kan du säga gröngöling som är en av dem.
Kram från Erikas mamma

2008-03-13 @ 14:28:10
Postat av: Skrika

Haha, Shomi lyssna pa mamma :P

2008-03-13 @ 18:26:22
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0