Weekend :)

Dagen som gatt har funkat bra faktiskt. Trots 3 h hemma med Tyler och Michael. Loste det genom att ga ut :P Vi spelade football, som vanligt. Fan va grym jag borjar bli ;)

Ikvall blire gymmet med Maria och Sanja, nice! Det ar ju faktiskt roligt. Varfor berattade ingen det for mig tidigare? Da hade jag ju kunnat borja for lange sen och varit skitsnygg nu :D (OOOOOOOCKSAAAAA!!!) Men anda :P

Imorgon e d 6h college som galler. Orka? Nej inte alls. Sova igenom det har jag tankt. Dranka mina sorger i snickers... om man nu kan dranka i snickers. Men men. Sen pa kvallen maste jag  och Maria hitta pa nagot att gora. Sjalvklart vill hon verkligen ut och sa bland folk, sa det far jag val forsoka gora med for hennes skull. Av nagon konstig anledning sa har jag inget drag till det. (Spc inte efter i lordags :D ) Assa klart jag tycker det ar kul och sa nar man val kommer ut, men jag skulle latt kunna spendera en lordagkvall pa att kolla film eller typ spela Wii. Det ar tillrackligt for mig. Haha. Javlar vad jag ar trakig. Och nar vi val ska ut e d ju inte som om jag har nagon speciell entusiasm heller :D Sa sorglig :D Vet inte hur manga fights jag och Shomi haft ang amnet :P Sry, men ja e trakig :D
Ja menar folk tycker det ar sa himla hemskt att spendera en LORDAG hemma! So what? :D Det e ju skitsoft ju :D Sen kanske inte alla lordagar.. men nagra.. manga ;)

Fredag pa gymmet e perfa ^^ Dock maste jag saga att dom har javla miles'en dodar mig. Jag maste redan nu planera mina miles for helgen, och ja menar, jag har inte kort mycket denna veckan.. Hur fan ska d har ga egentligen? Jag behover en bil ^^

Insett att jag maste kora no-spending for en period framover, ifall jag skulle behova kopa flygbiljetter. Som om jag ens kmr fa gora prov? Nej.. Men det ar vad som far mig att smile'a mest just nu ^^

Kommentarer
Postat av: shomi

d e va som far me att smile'a mest med sal..:)..o sant ..du e trakig ibland(for d mesta) nar d galler att ga ut ..men vi har anda haft vara roliga kvallar i thn :d t.ex "maniatta" kvallen pa lipz haha.:d ne men ja saknar din stil me tanke pa att alla har e galna partyanimals..miss u miss u !!!

2008-03-08 @ 13:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0