Dålig uppdatering, jag vet...

... men det är ju faktiskt såhär att jag har varit lite upptagen de senaste dagarna. Jag sa ju att jag skulle göra något spännande igår om ni minns. Kan meddela att det var en himla massa spännande grejer som hände igår. Vissa kanske anser att mitt möte med Claes Malmberg och Maria Lundqvist skall räknas som vinnare men det gör inte jag. Jag var nämligen och provjobbade på Åkeredshallen (Ica) igår och kan säga som såhär att nu är jag inte arbetslös längre ^^ Vi får väl se hur mycket det blir och så, men så länge jag sköter mig skulle jag tydligen ha jobb så det låter ju bra :P Jobbade igår och jobbade idag. Ska jobba på söndag med och DET ska bli spännande för då är vi inte många i butiken och jag kommer vara nästan själv i kassan.. men det ska nog ordna sig :) Butiken ligger 10 minuter med cykel härifrån, vilket inkluderar uppförsbackar åt båda håll så det känns som om kilona kanske kommer rinna av ändå :P

Cleas Malmberg och Maria Lundqvist var det ja, det undrar ni nog vart dom kom ifrån :P Jag och Marie var och såg "Singing in the Rain" igår på Scandinavium. Tack vare hennes företag hade vi VIP biljetter vilket gjorde att vi var där 1,5 h innan föreställningen börja för att mingla (dricka ett glas vin medans man tittade på alla 60+are som småprata med varandra). Det var inte särskilt roligt kan jag säga, men föreställningen var bättre. Jag skratta så jag dog ibland och till och med Marie tittade och skrattade åt de roliga scenerna. (Vi ska inte prata om vad hon gjorde under de mer softiga delarna av föreställningen ^^). Efteråt skulle vi VIP-folk stanna kvar för att få möjlighet att ställa frågor till några ur ensemblen samt kanske få våra program signerade. Så det var då jag träffade Cleas och Maria (+ de 3 andra viktiga personerna i pjäsen som jag inte riktigt kan namnet på och är för lat för att gå och kolla i programmet). Maria fick mig även till att få mitt program signerat + bli fotad med Cleas och Maria. Kände mig som en liten parasit som tog upp deras tid, men men. Maria verkade verkligen jättegullig :)

Så idag blir det softis ikväll. Imorn kanske jag sticker till hammarkullen på karneval, vi får väl se. Jag ska roa mig med singstar snart i min ensamhet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0