Rysningar

Igar var det OTH. Jag och Maria diskuterade den nya sasongen innan och bada holl med om att det var battre innan, men nu kollar man for man vill veta vad som hander. Jag sa att den nya sasongen ar inte rolig, komisk, pa samma satt som  innan. Tji fick jag under programmet nar jag ett par tre ganger skrattade sa jag dog. Sa kan det ga. I vilket fall, avsnittet slutade med Kate Voegeles version av Hallelujah, en av varldens absolut vackraste latar, det ar ingen tvekan om det. Den skall helst avnjutas i total tystnad utan nagot annat som stor. I vilket fall, hennes satt att sjunga den pa maste jag nog nastan saga slar originalets, det var kansla det. Har ar hon iaf, inte exakt samma som jag horde den, men det har var vad jag hittade pa youtube. Enjoy! 



(Kate Voegele - Hallelujah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0