Se där ja..

Nu tänkte jag skriva lite här, men det blir inte mycket.. Har suttit och fifflat med designen lite. Nej det är inget proffsjobb men det ser iaf lite gladare ut än innan. Min största fundering (concern.. va fan heter det?) kring den just nu är teckensnittet.. jag vet inte om det är lite för svårt att läsa.. snyggt är det iaf.. säg till om du inte ser vad det står. Ska väl ändra bilden också men jag har inga bilder på den här datorn så det kommer så småningom....t

Nu är det en vecka sen jag åkte från USA (typ)... Jag saknar det, jag drömde att jag åkte tillbaka i natt.. häromdagen fick jag även ett jättefint mejl av Leon som också fick mig att längte jättemycket.. dock måste jag säga att det hade varit så mycket svårare om jag hade varit där och någon annan hade lämnat. Jag menar, jag hoppar från ett liv till ett annat, och i mitt svenska liv har ingenting av USA någonsin funnits, så det finns inga hål jag måste fylla ut, inte på det sättet. Men därborta, där har jag funnits, jag vet att jag lämnar hål där. Klart det fylls av den nya Au Pairen för familjen, men ändå. Värst är det väl för Maria.. det suger grovt. Dock kan jag säga att det finns faktiskt väldigt mycket jag skulle göra för att få åka tillbaka dit och vara där över sommaren.. men det funkar ju inte så. Får hoppas på att situationen här löser sig till det bästa istället.

Vad har jag hunnit med sedan jag kom hem då? Jag har hunnit åka till Trollhättan. Träffade en himla massa folk på bara två dagar faktiskt så det var roligt, även om jag inte hann träffa alla. Käkade kebabpizza på Hugin som jag snackade om, men det var faktiskt lite av en besvikelse för kebabsåsen var inte samma. Va fan, vi är ju i Trollhättan ju? Sen på kvällen där kollade vi semifinalen i eurovision (Malek, Aleks och Michael).. jävla schlagerbögkompisar jag har :D Dock prata jag bort mesta av tiden i telefon med Shamu... Sen på fredagen lalla jag runt i Trollhättan med Jenny och diverse folk som kom och gick.. det var trevligt. Svängde förbi lägenheten och redde ut saker med Hans + att jag hämta ut gitarren. Sen på kvällen där spela jag, Malek och Erik krockett (vet ej hur det stavas) efter att jag varit hemma hos Shamus mamma och käkat och så... Nice. Mamma hämtade mig på lördag morgon och vi lyckades faktiskt få med oss alla grejerna. Sen körde jag till GBG och det gick faktiskt bra (jag trodde ju jag skulle ha tappat dragläge, koppling, växling och allt vad det är). Sen vart det kalas för mina kusiner och jag blev kvar där över natten med. Kollade eurovision med Agneta. Måste bara säga till allt konstigt folk som ansåg att Polens låt var bra - va fan! Man hörde inte ETT ORD hon sjöng, uttalet var så jävla dåligt, dessutom sjöng hon fan inte bra heller. Låten kanske hade varit bra med någon som inte såg ut som skyltdocka men i lördags? NEJ! Jag gillade Armenien och Israel.. Albanien var inte helt fel heller. Norge var inte bra, även om alla andra verkar tycka det. Piraterna var rätt roliga :P
I söndags kom jag iaf hem till Frölunda och åt middag här. Sen åket jag in till stan för att hjälpa Erik att plugga anatomi. Vi satte oss på Fröken Olssons lite efter sex. Vi hann inte färdigt men vi gick därifrån vid tio när dom stängde :P Gud vet vart tiden tog vägen men trevligt hade vi i alla fall :)

Igår cyklade jag runt i Frölunda och lämnade ut CVn. Vi får se vart det leder. Ska ge mig ut på en liten cykeltur lite senare också, men först ska jag sjunga SINGSTAR!!! Vi köpte det igår - det är som julafton :) Jag är skitglad - stackars grannar!

Imorgon åker jag upp till Stockholm. Tåget går klockan sex och jag kommer väl hem vid tio på kvällen. Roligare kunde man haft det men vad ska man göra. Vi får väl hoppas att det går bra däruppe iaf. 13.30 och 14.45 har jag tider :) Undrar vad jag ska säga :P

Tänkte slänga in lite bilder, bland annat från Niagara Fallen, för jag la in dom på datorn. Dock har jag ju varken fått Marias eller Sanjas bilder än så det kommer mera.


De amerikanska fallen


De kanadensiska fallen


Enda anledningen till att denna bild ligger uppe är för att ni ska kunna säga mig om ni "känner igen" personen till vänster. (Fanns bättre bilder men dom var inte i min kamera)


Eriks plugg

Kommentarer
Postat av: syster

Härligt somrigt!!! :-)

2008-05-27 @ 13:56:17
Postat av: Carina

Vem e killen pa bilden e de nan som vi borde kanna igen??

2008-05-28 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0