Skit / Think of me

Jag kanske inte vill aka hem? Jag kanske inte vill aka fran Maria? Jag kanske inte vill lamna ungarna, hur javliga dom an har? Jag kanske vill bo kvar har i mitt rum, ha mitt jobb med en saker inkomst (faktiskt)? Jag kanske vill vara har i min bubbla utan allt vad Sverige heter - faktiskt? Det kanske finns saker i Sverige som jag faktiskt ar glad att jag slipper? Ett halvar utan det var jattebra, ett annat halvar kanske hade varit annu battre? Dock har man ju aldrig varit helt OFF Sverige for det finns MSN och E-mail, men anda? Jag kanske tycker det ar skitjobbigt att komma hem till stressen i Sverige med skola, jobb, parasiterande? Jag kanske foredrar att leva pa engelska istallet for pa svenska? Tank om? M... lite sent patankt isafall kanske?

(det skall tillaggas att jag skriver medans jag lyssnar pa laten i foregaende inlagg. Det forklarar sinnesstamningen.)

Dessutom kanske Walk for Hunger skiter sig. Fan. Jag VILL ga. Maria ar ensam hemma i helgen, vilket betyder man hade kunnat gora vad fan som helst lordag kvall vilket i sin tur lett till att man inte ar sa himla pigg pa sondagmorgon. + "Det kanske kan vara mysigt att ata brunch pa sondag morgon/fm?". NEJ DET AR DET INTE! Jag vill ga Walk for Hunger. Jag skiter it. Men nej nej. Vi far se hur det blir med det.. och nej jag tanker inte ga sjalv, det ar inte roligt och det fungerar inte med mina miles heller. Och nej, jag tanker inte tjata nagon in till nagot, det tar bort det roliga nar du vet att folk vill gora annat egentligen.

Jag forstar mig inte pa folk heller. Varfor kan folk inte sluta vara sa forbannat schizofrena och bara saga vad fan dom vill istallet. Ska det vara sa svart? Jag blir fan knapp.

Jag har borjat lasa en bok, The other Boleyn girl. Michelle gav den till mig, hon sa den var riktigt bra. 670 sidor typ... men det ar lattlast. Det ar vad jag tanker roa mig med ikvall + kanske stada mitt rum. For jag fick ha sanglektion tidigt, kl 18, och ja, jag hade kunnat aka till gymmet efterat dar Maria och Sanja ar, men nej jag hade ingen lust + det hade varit helt onodigt. Jag testade att trana tva dagar i rad en annan gang, det FUNKADE INTE. Sa nej, dock kanske jag faktiskt tar en promenad pa rullbandet medan jag laser, det skulle faktiskt kunna funka. Sa ja, nu vet jag inte hur det blir med gym + bio imorn heller, gud vet. Jag kanske drar till gymmet sjalv, mjo det gor jag nog. Det ar nice. Gar vi pa bio imorn ska vi se Made of Honor (och ja, det SKA stavas sa). Den verkar rolig.

Vikten var det jag. Jag kan saga allt jag gjort idag har bara fatt mig att ga upp. Jupps, a day of failure, men nu ar det ju sa att jag tror ju inte jag kan ga ner i vikt har anda sa ja.. vad ska man gora. Inte jobba at andra hallet, jag vet.. men men... 

Jag horde nagot roligt idag, som egentligen var fel pga missforstand men det lat roligt.
"Battre halvsur och halvtjock pa vag att bli smal, an halvsur och halvtjock med massa kolhydrater + alkohol
ang. att skippa Walk for Hunger for att supa. (som sagt, det var aldrig tanken).

Denna sotnot ar en av deltagarna i American Idol 2008. Laten kommer ifran Phantom of the Opera och sjungs egentligen mer operalikt utav en sopran. Det pratades om att man aldrig hade kunnat tanka sig en kille sjunga laten, men som dom, och jag maste halla med om det, sa - det funkade skitbra. Jag tycker han gor den jattefint, och laten AR jattebra. Dock vet jag inte vilken version  jag gillar bast, jag menar.. dom ar valdigt olika. Hur som helst, tanke bara dela med mig :)


(David Archuletta - Think Of Me)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter kaos kommer ordning, gumman, och då faller allt på plats... Tror jag i varje fall.
Tänker på dig!

2008-05-02 @ 06:10:05
Postat av: grandma

Såg faktiskt på American Idol då och då och killen David. Han är bra.
Saker och ting blir nog bra bara du kommer hem. Separationsångest får jag alltid när jag ska byta miljö om det så är bara för en dag. Det går över!.
Kram

2008-05-02 @ 12:53:11
Postat av: mormor

kom på att jag också såg yngre ut, läääänge. I tonåren var det pinsamt, kompisen som var 2 år yngre såg äldre ut an jag. Kram

2008-05-02 @ 12:57:29
Postat av: syster

Helt naturligt att du har dina tankar både här o där och hit o dit. Det är nog lite så att när man vågar utsätta sig för olika situationer, vågar ta steget att göra något annat osv, då kommer den här sortens tankar. Samtidigt är det just precis detta som för oss framåt och utvecklar oss. Tror dina beslut i slutändan kommer att visa sig vara alldeles rätt för dig. Så fortsätt du med dina planer, det kommer säkert att vara värt det.
Kramar!
(nu är det mindre än 3 veckor kvar!)

2008-05-02 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0