Skor

Alltid nar vi ar ute och shoppar sa springer jag och kollar pa skor, sa numera vantar alltid Sanja och Maria utanfor affaren nar jag springer in for dom tycker jag ar trakig.. I vilket fall.. Sprang in i en affar i sondags, och titta vad massa fina skor jag sag! (Sag inte att kortet var suddigt, da hade jag tagit ett nytt, sry). JAG VILL HA! Och dom kosta typ.. $60 styck.. och ja menar det ar fan sa mycket billigare an vad man hade fatt betala i sverige.. men jag ar fattig, snal och har ont om plats, sa inte fan far jag nagra skor inte! Skitliv! Dock rakar det vara sa att det finns ett speciellt par som jag vill ha, som jag inte hittat an :P Sag nagot liknande i Ro for tva ar sen men tro inte jag kopte dom da inte, for da var det riktigt dyrt.. I vilket fall, jag vill hitta vita skor med gult och oranget pa... hittar jag det sa kopar jag dom, skitsamma om jag inte har plats och pengar :D Men men... An har jag inte hittat nagra sa ja.. skolos ar jag :P

Erkann fina?

image151

Kommentarer
Postat av: Nina

fan, vilka gryma skor !!!

2008-05-06 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0