Svinsjuk

Ja.. inte mkt nytt har men jag far val informera om att jag lever iaf, aven om det ar knappt. Jag ar sjuk som fan men det spelar ingen roll for imorn aker vi till Canada. (jag tanker inte skriva med K, det ser stort ut). Har lagt fram allt som jag ska ha med mig i kladvag (jag och Maria ska dela vaska sa jag kan inte packa forran imorn precis innan vi aker) och resten av mina tillhorigheter ligger i mina stora resvaskor.. for jag har borjat packa.. det kanns sjukt. Dock har jag faktiskt hopp om att allt kommer fa plats. Jag far ha tva resvaskor med 23kg vardera, + 6 kg handbagage tror jag. Sen rakar jag ju aga en stor handvaska sa man ska val kunna kno ner lite dar om det skiter sig :P Vi far se..

Kan saga jag spenderat ett antal dollar de senaste pa sma gullgrejer att ta med mig hem. Michelle gav mig tva paket browniemix igar med, haha! Sa Marie, nu ar det inte 1 utan 3 paket som kmr till Frolunda.. farligt :P

Jag klanta till mig ocksa med mina tagbiljetter. Fan.. men det var mitt eget fel.

Jaja, softa me livet tankte bara saga att jag lever ;)

Kommentarer
Postat av: grandma

Hur sjuk är du? på vilket vis?
Hälsa Canada och Niagara från mig.
kram

2008-05-15 @ 22:11:28
Postat av: syster

haha... en bra start på det där caféet kanske.... :-)
nu får du snart komma hem och kurera dig ordentligt, lilla sjukling!!! var rädd om dig... KRAM

2008-05-16 @ 08:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0