Workin 7 days a week

Iaf förra veckan, och nästan denna, och nästan nästa... Sen Deutchland. Det om något ska bli nice.

Hade jag något mer att skriva? Njae... inget som jag kommer skriva iaf. Hade kunnat skriva, men kommer inte. Och tar jag då bort det, då finns det inget av värde att skriva. Hur många timmar jag jobbat? Hur mycket vi skrattade under lunchen? Hur fuckade vissa kunder är? Att Thomas von Brömsen var där idag? Asså.. det är ju ingen mer än jag som bryr mig om dom sakerna ändå :P

Jag saknar och sjunga.. kommer jag inte in blire nog någon form av sånglektioner till våren, det måste in.

Vi såg Mamma Mia idag. Jag skratta som fan, och sjöng.. <3

Gotta go and get my beauty sleep, som om den gör skillnad. Gör iaf morgondagen lättare.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0