Cykelhjälm

Man kan inte se bra ut i cykelhjälm, det är ett faktum. Min syster tog mig till Sportson (Sportson, sportson sportson! Vi säljer cyklar och etc...... .... STYRE ÅT FOLKET! SPORTSON!) för att köpa mig en cykelhjälm. Väldigt gulligt kan man tycka, om hon hade frågat först. Nej nej, så var inte fallet. Hon tog mig dit innan hon körde mig till jobbet och vad ska jag göra? Med tanke på att jag bor i hennes lägenhet, äter hennes mat och cyklar på hennes cykel till jobbet hade jag väl inget annat val än att snabbt ge med mig och säga "jaja din uråldriga tant, jag kan väl använda en då"... Så nu äger jag en cykelhjälm. Det enda som jag kan anse var positivt med detta var att när den inköptes fick vi hjälp (inte för att man behöver hjälp men jag är ju inte dum så självklart bad jag om det) av en inte allt för ful kille faktiskt. Något trevligt ska man väl få ha. Han hade brutit handleden, vilket fick mig att minnas när jag fick en spricka i vänstra lillfingret i ettan... alla minns hur patetiskt det var? En inte allt för biffig kille i klassen kastar en skumgummiboll på mig under en spökbollsmatch som träffar mitt lillfinger och får det att helt utgångsriktning från handen. Nice!


Så snygg har du aldrig sett mig. Peace ;)

Kommentarer
Postat av: syster

SÖT! :-))

2008-09-14 @ 08:19:35
Postat av: Nina

Haha, man skrattar alltid åt historian med skumgummibollen :P



Lite söt blev du allt med en cykelhjälm..

2008-09-14 @ 10:28:09
Postat av: shamu

du ser ut som en blandning mellan en groda..en dorrvakt (kommer ihag din mammas kommentar nu :D) och bog-ernst:d: ganska sot blandning anda ...haha o forresten ...vem va dne spinkiga killen som kasta gummibollen ?? kmr faktiskt inte ihag d :P ...

2008-09-14 @ 23:42:01
Postat av: Skrika

hrm! Spinkisen var ju Spindel såklart, haha!

2008-09-15 @ 10:38:28
Postat av: Mamma

Bra Shamu, kan du tala om min kommentar, jag har glömt den :D

Erika du är ett föredöme!!! Att återuppta en tradition efter 8 år!!! Söt är du med!

2008-09-15 @ 19:14:52
Postat av: syster

VA?! förstår jag detta rätt... använde du alltså cykelhjälm ända tills du var 12 år??? Och slutade med det då eller... ;-) vad bra att du börjat med det igen!!

2008-09-19 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0