"I don't give a damn about you..."

Har varit i Thn sen igår kväll. Var riktigt nice. Ute o skratta me Malek, sen kolla vi episode 3 på natten (vilket jag iofs redan hunnit se tidigare på dagen men det gjorde inte mig ngt ^^).. Ida vart det ärenden i stan. Vi gick förbi Nisse och kollade läget där, gick o mötte Hafstad så jag fick min Season 5 som kommit från USA :) (gissa vem som är superglad nu). Var på banken, notarie grejs + inne i stan. Blev faktiskt lite kläder inköpte, oj oj :P Har dock en plan på att sno en viss speciell grej ur Shomis garderob också.. får vänta tills hon sover ngn gång ^^ Är dock i Gbg nu så jag får väl vänta. Jobb imorgon, lika kul som vanligt ;) Fick iaf upp min dator i tisdags så nu har jag MIN EGEN dator med mina EGNA grejer på ^^ Med andra ord, jag kan nu äntligen skicka runt alla bilder samt ta emot hur mkt skit som helst :D

... jag fixade om lite här på bloggen.. vet ju att det förra typsnittet inte funkade på alla datorer, tex min egen så ja tänkte, "ja men eftersom ja inte har så många typsnitt på denna måste det vara basic det jag har, alltså kommer det funka på alla". Bytte då till ngt som blev skitsnyggt, iaf på min dator. Kollade sen hur de såg ut på Shomis dator, tro fan det blev helt fucked up o helt vanlig text.. jaja, va ska man göra?

Som sagt, har ju lagt in all min musik som jag rensade bort från min dator innan jag åkte till USA. Hittade denna låten som jag kommer ihåg att jag hörde första gången i typ åttan.. den e faktiskt riktigt nice ^^



(Avril Lavigne - I don't give a damn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0